Zzzzzzz

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

NoName

Kors hvor jeg dog engetlig keder mig...

Jeg er jo sygemeldt fra arbejde i 3 uger... dette er den 1. uge...

Vi er ved at få sat bryggers i stand så jeg har ingen vaskemaskine. Håndværkerne støver helt vildt, så rengøring kan jeg lige så godt opgive på forhånd og vente med til de er færdige...

Jamen, hvad hulen skal jeg så lave???

Hvad laver i??? - måske kan det give mig nogle ideer...

NoName 16+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

ekzunz

Ork - jeg ville elske det og slet ikke kede mig et sekund. Jeg ville kaste mig på sofaen og se dårlige serier og Dr Phil (hvis de altså stadig sender det) og så ville jeg læse nogle gode bøger. Jeg ville bage dejlige boller, og øve mig i at sy smock og haremsbusker så Klara kunne få masser at fint hjemmelavet sommertøj. Så ville jeg surfe nettet tyndt, spamme alle indlæg på baby og spille lidt spil.... Og jeg ville tage i Panduro og finde inspiration og nips til maaaange timers hygge derhjemme....

Nøj - jeg er misundelig!!!

Anmeld

16. februar 2010

hc=k

Jeg har gået hjemme i snart 4 år nu og jooooo hvor man keder sig hehe.

Jeg rydder op og gør rent hver dag, men det kan du jo ikke så det var et dårligt forslag. Ellers sidder jeg herinde på baby og skriver, ser fjernsyn eller film. Jeg spiller rigtig meget The sims3  Jeg elsker bare det spil.

Find dig en lille hobby du kan lave, fx. male på lys, eller sådan noget man kan gøre stille og roligt.

Mange hilsner fra Henni som drømmer om et job..

Anmeld

16. februar 2010

NoName

Znuzke skriver:

Ork - jeg ville elske det og slet ikke kede mig et sekund. Jeg ville kaste mig på sofaen og se dårlige serier og Dr Phil (hvis de altså stadig sender det) og så ville jeg læse nogle gode bøger. Jeg ville bage dejlige boller, og øve mig i at sy smock og haremsbusker så Klara kunne få masser at fint hjemmelavet sommertøj. Så ville jeg surfe nettet tyndt, spamme alle indlæg på baby og spille lidt spil.... Og jeg ville tage i Panduro og finde inspiration og nips til maaaange timers hygge derhjemme....

Nøj - jeg er misundelig!!!

Jo jo, de sender stadig Dr. Phil...

Synes bare jeg snart har brugt så meget tid på sofaen at der godt må ske noget andet... Har næsten haft sofaen syet fast på ryggen siden starten af december pga kvalme og hvad der til hører...

Jeg er ikke særlig kreativ og er lige på det punkt født med 10 storetær på hænderne... Måske skulle jeg kaste mig over bagningen og få fyldt fryseren op med boller og andre lækkerier...

Tak for indput

Anmeld

16. februar 2010

NoName

hc=k skriver:

Jeg har gået hjemme i snart 4 år nu og jooooo hvor man keder sig hehe.

Jeg rydder op og gør rent hver dag, men det kan du jo ikke så det var et dårligt forslag. Ellers sidder jeg herinde på baby og skriver, ser fjernsyn eller film. Jeg spiller rigtig meget The sims3  Jeg elsker bare det spil.

Find dig en lille hobby du kan lave, fx. male på lys, eller sådan noget man kan gøre stille og roligt.

Mange hilsner fra Henni som drømmer om et job..

nøj, det er længe siden jeg har spillet Sims... Efterlod alle variationer af spillet hos X'en da jeg flyttede... Det er en værre tidssluger og også lidt hyggeligt på sin egen måde...

Er super dårlig til håndarbejde er nok født uden kreativt gen - skal også huske at klage til mor

Tak for svar

Anmeld

16. februar 2010

Vial

Kender det så godt. Er blevet sygemeldt i 2 uger.. nøj, jeg keder mig. Nu er jeg ikke så dårlig og træt mere - dejligt, men så keder jeg mig bare endnu mere...

Jeg har ikke en gang en mand, der kommer hjem, som jeg kan glæde mig til at se. Det er bare mig mig mig - og så heldigvis nogle aftaler med veninder..

Anmeld

16. februar 2010

Bayze

noname skriver:

Kors hvor jeg dog engetlig keder mig...

Jeg er jo sygemeldt fra arbejde i 3 uger... dette er den 1. uge...

Vi er ved at få sat bryggers i stand så jeg har ingen vaskemaskine. Håndværkerne støver helt vildt, så rengøring kan jeg lige så godt opgive på forhånd og vente med til de er færdige...

Jamen, hvad hulen skal jeg så lave???

Hvad laver i??? - måske kan det give mig nogle ideer...

NoName 16+6

Ar´men altså hvor jeg kender det:-)

hvorfor er det at man altid vil have det man ikke har. Mens man stadig går på arbejde og har en småstresset og presset hverdag ligesom alle andre virker det jo som en drøm at gå på barsel og bare have friheden til at se dårligt tv, hænge på sofaen og alt det der. Men når man så har prøvet det et par uger.......ja, så keeeeeder man sig:-) Det gør jeg altså også.

Men det handler altså også om at jeg nu er sidst i graviditeten og jeg er bare træt, tung og besværet og kan ikke holde til så meget. Lever normalt temmelig aktivt, og hvis jeg ikke var gravid var der såmænd masser af ting jeg ville kaste mig over, men som sagt, de kræfter har jeg bare ikke nu. Så det bliver meget det der hængeri herhjemme, som i længden altså bare bliver lidt keeeedeligt....:-)

Men altså, de kloge siger jo at det hurtigt får en ende når bebs melder sin ankomst, og så er jeg slet ikke i tvivl om at jeg nok kommer til at savne tiden på barsel før fødslen:-) Ak ak...

Anmeld

16. februar 2010

NoName

KaMa skriver:

Kender det så godt. Er blevet sygemeldt i 2 uger.. nøj, jeg keder mig. Nu er jeg ikke så dårlig og træt mere - dejligt, men så keder jeg mig bare endnu mere...

Jeg har ikke en gang en mand, der kommer hjem, som jeg kan glæde mig til at se. Det er bare mig mig mig - og så heldigvis nogle aftaler med veninder..

Jeg har også et par løse aftaler med nogle veninder... Men kan jo ikke hænge ud med dem hver dag....

Nu har jeg lige haft kapret naboens hund og har travet den en ½ meter kortere (gravhund) og mig selv monster træt... Så nu har jeg fået kvalme... nitten...

Men så gik tiden da lige med det...

Mon ikke det bliver bedre i morgen???

Anmeld

16. februar 2010

NoName

tinpou skriver:

Ar´men altså hvor jeg kender det:-)

hvorfor er det at man altid vil have det man ikke har. Mens man stadig går på arbejde og har en småstresset og presset hverdag ligesom alle andre virker det jo som en drøm at gå på barsel og bare have friheden til at se dårligt tv, hænge på sofaen og alt det der. Men når man så har prøvet det et par uger.......ja, så keeeeeder man sig:-) Det gør jeg altså også.

Men det handler altså også om at jeg nu er sidst i graviditeten og jeg er bare træt, tung og besværet og kan ikke holde til så meget. Lever normalt temmelig aktivt, og hvis jeg ikke var gravid var der såmænd masser af ting jeg ville kaste mig over, men som sagt, de kræfter har jeg bare ikke nu. Så det bliver meget det der hængeri herhjemme, som i længden altså bare bliver lidt keeeedeligt....:-)

Men altså, de kloge siger jo at det hurtigt får en ende når bebs melder sin ankomst, og så er jeg slet ikke i tvivl om at jeg nok kommer til at savne tiden på barsel før fødslen:-) Ak ak...

Er også lidt nervøs for hvordan det kommer til at gå når jeg selv bliver tung, træt og besværet...

Synes det er hårdt nok lige nu og jeg er KUN 16+6, men det er jo nok fordi jeg stadig presser mig selv lidt for hårdt, og det er det lægen siger jeg ikke må... men jeg kan jo ikke gå helt i stå... Mennesket er jo sådan indrettet at der skal ske lidt hele tiden...

Må jo forsøge mig lidt frem, og se hvad kroppen vil være med til og hvad den ikke vil...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.