noname skriver:
Kors hvor jeg dog engetlig keder mig...
Jeg er jo sygemeldt fra arbejde i 3 uger... dette er den 1. uge...
Vi er ved at få sat bryggers i stand så jeg har ingen vaskemaskine. Håndværkerne støver helt vildt, så rengøring kan jeg lige så godt opgive på forhånd og vente med til de er færdige...
Jamen, hvad hulen skal jeg så lave???
Hvad laver i??? - måske kan det give mig nogle ideer...
NoName 16+6
Ar´men altså hvor jeg kender det:-)
hvorfor er det at man altid vil have det man ikke har. Mens man stadig går på arbejde og har en småstresset og presset hverdag ligesom alle andre virker det jo som en drøm at gå på barsel og bare have friheden til at se dårligt tv, hænge på sofaen og alt det der. Men når man så har prøvet det et par uger.......ja, så keeeeeder man sig:-) Det gør jeg altså også.
Men det handler altså også om at jeg nu er sidst i graviditeten og jeg er bare træt, tung og besværet og kan ikke holde til så meget. Lever normalt temmelig aktivt, og hvis jeg ikke var gravid var der såmænd masser af ting jeg ville kaste mig over, men som sagt, de kræfter har jeg bare ikke nu. Så det bliver meget det der hængeri herhjemme, som i længden altså bare bliver lidt keeeedeligt....:-)
Men altså, de kloge siger jo at det hurtigt får en ende når bebs melder sin ankomst, og så er jeg slet ikke i tvivl om at jeg nok kommer til at savne tiden på barsel før fødslen:-) Ak ak...
Anmeld