kravler ... næsten;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

nannanadja

så er der gang i romeo... han kravler næsten.. det vil sige t han hiver sig frem på gulvet med sine arme... han kan hive sig fra den ene ende af stuen til den anden, men han vil ikke bruge sine ben...  nogle af jeres børn der gør det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
nannanadja skriver:

så er der gang i romeo... han kravler næsten.. det vil sige t han hiver sig frem på gulvet med sine arme... han kan hive sig fra den ene ende af stuen til den anden, men han vil ikke bruge sine ben...  nogle af jeres børn der gør det?

Lina på snart 11 mdr. kravler ikke. Hun humper, hiver sig frem. Sjovt ser det ud. Hun kan komme op på alle 4, men det ene ben er altid inden under kroppen og hun kan ikke finde ud af, at få det ud, så hun kan kravle rigtigt

Anmeld

16. februar 2010

hc=k

Min dreng svømmer hen over gulvet hehe.
Han er 10 måneder og det er først nu han er startet.

Vi har et meget glat trægulv og ja han kan ikke rigtig komme op på knæ så han svømmer .

hvor gammel er Romeo??

Anmeld

16. februar 2010

nannanadja

romeo blir 8 måneder her til den første. og han er lige begyndt for nogle dage siden at hive sig frem og humper hen af gulvet.. vi har også glat gulv her , men hav viser heller ikke tegn på at vil op på sine knæ.. men det kommer vel

Anmeld

16. februar 2010

SaNiNa

iiih ja så er det ved at være tæt på. Nicklas begyndt osse på den måde og for 14 dag siden kravlede han rigtig. (Så stolt mor)

Anmeld

16. februar 2010

nannanadja

så kan det være der ikke går længe før min lille prins også kravler rigtig

det går bare så stærkt med de små og hver gang de gør noget nyt bir man sååå glad og stolt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.