Bobbles tumledyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

967 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

nannanadja

vil høre om nogle af jer har de fantaskiske bobbles tumledyr,

jeg er ved at skal lave Romeos værelse og har tænkt mig at købe 2-3 stk tumledyr.. kan ikke helt finde ua hvad for  nogle det skal være..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Lise

Min søn har elefanten. Den er fin og sød og sådan, og han er da også glad for den...men i forhold til hvad den koster, så er den ikke det værd - synes jeg.

Altså, jeg synes dyrene er super søde og har nogle fede farver, men for pengene kan man jo købe så meget andet legetøj, som måske ville blive brugt meget mere. Ellers skal man købe dem som møbler, så de er lidt funktionelle. Min søns elefant står bare inde på hans værelse, men han bruger den ikke rigtigt til noget... Vi har haft den i stuen i perioder som en siddeting derinde, men nu har han fået sin egen lille lænestol, så elefanten er på værelset igen..

Anmeld

16. februar 2010

nannanadja

hmm.. så det er måske slet ikke et hit... syntes bare man høre så meget om dem og de ser super fine ud

Anmeld

16. februar 2010

Lise

NÅR han leger med den, er den god - men der går bare rigtig lang tid imellem.. men det er da lækkert kram, synes jeg.

Anmeld

16. februar 2010

pipsen

Vi har kyllingen, fisken, og krokodillen og her bliver de brugt rigtig meget. Men vi opfordrer måske også lidt til det og bruger dem i forhindringsbaner m.m. Måske du kunne starte bare med en kylling, de koster ikke så meget og giver faktisk meget sjov

Anmeld

16. februar 2010

malunte

Vores datter har flodhesten og er superglad for den. Hun bruger den fx til at stå på ude i køkkenet, så hun kan følge med i hvad der sker opppe på køkkenbordet. Den er noget mere stabil end en skammel eller en stol (hun er 1, 5 år. Nogle gange vil hun have den vendt om, så hun kan gynge på den. Så samlet synes jeg den er et stort hit.

Anmeld

16. februar 2010

nannanadja

havde tænkt mig at købe krokodillen som ligner en trappe også den kan gynge/vippe... jeg har set på minimuns.dk af de har en bord med stole til som jeg syntes er vild flot også er det sat ned til halv pris

kunne være fedt med sådan et hyggehjørne i bobbles

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.