16 gang ikke lykkens gang :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Endnu en måned uden gevinst. Endnu en måned med skuffelse, fortvivlelse, stress, svingende humør, manglede forståelse fra veninderne, frustrationer og et knust hjerte... Og mest af alt...Ingen  vidunderlig oktoberbaby til os...Jeg orker snart ikke mere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Pia.

Her ville jeg så bare super gerne komme med en masse trøstende ord, men er bange for at intet kan og vil hjælpe dig/jer lige nu...

Jeg vil krydse mine findre for at du i marts mdr. kan glædes over en november baby i stedet for...

De bedste tanker og alt hvad krydses kan fra Pia

Anmeld

16. februar 2010

otlitrom

Alexis skriver:

Endnu en måned uden gevinst. Endnu en måned med skuffelse, fortvivlelse, stress, svingende humør, manglede forståelse fra veninderne, frustrationer og et knust hjerte... Og mest af alt...Ingen  vidunderlig oktoberbaby til os...Jeg orker snart ikke mere...

Det er jeg ked af at høre søde. Jeg krydser hver måned for at der snart sker noget!!

Jeg håber I finder modet og humøret igen, men jeg ved godt at det er rigtig svært... Man føler sig bare tom indeni, og frygtelig ked af det!

Stort knus og varme tanker sendt i din/Jeres retning....

Det skal nok lykkes!!

Anmeld

16. februar 2010

smokin

Alexis skriver:

Hvor lyder det bare rigtig træls for dig ( jeg ventede selv 2,5 år på storken, så jeg VED hvor længe det kan føles som)

Men storken kommer til de fleste - og håber den også kommer til dig! 

Anmeld

16. februar 2010

Loa

Øv hvor unfair.....

Især manglende forståelse fra veninderne må heller ikke gøre det nemmere......

Håber der snart kommer en lille bebs jeres vej....

Anmeld

16. februar 2010

NoName

Alexis skriver:

Du trænger vist til en kæmpe

Rolig søde, som en veninde sagde til mig så sent som igår, storken kommer altid. Men ikke før den selv er klar. Den leder bare efter den perfekte baby til jer, og det kan godt tage sin tid...

Men jeg forstår dig så udemærket godt...

Anmeld

16. februar 2010

LineD

Alexis skriver:

Åhhh - Det er bare et rent helvede at komme igennem, måned efter måned fulde af håb!

Der er ikke så meget at sige der trøster, og man bliver træt af at høre "op på hesten igen" i længden, så jeg nøjes med et STORT CYBER .

Håber snart der bliver en baby til jer!

Anmeld

16. februar 2010

Sujan

Du får lige et kæmpe kram herfra.
Ja synes ikke rigtig jeg kan skrive noget der skulle få dig i bedre humør... Håber i en dag får jeres ønske opfyldt...

Anmeld

16. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tak søde piger. Jeg må bare suck it up og komme videre til næste forsøg.  Men i dag vil jeg bare have ondt af mig selv og slikke mine sår...

Knus til jer alle

Anmeld

16. februar 2010

smokin

Alexis skriver:

Tak søde piger. Jeg må bare suck it up og komme videre til næste forsøg.  Men i dag vil jeg bare have ondt af mig selv og slikke mine sår...

Knus til jer alle

Det skal der i hvert fald også være plads til  

Nu har jeg ikke lige fulgt så meget med, da jeg jo er ny, men prøver du selv, eller er du i behandling? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.