Catering i København ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

Mumto3

Er der nogen der kan anbefale et cateringfirma i København? Jeg skal holde min 40års fødselsdag og vil gerne have maden udefra, men det skulle jo helst være i orden.

Er der også nogen der kender nogen der har lyst til at stå i køkkenet og hjælpe med at bære mad ind på bordene, lave kaffe osv. Fødselsdagen bliver holdt i centrum af københavn i en sidegade til Købmagergade.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Lise

Vi fik mad udefra til et personalearrangement for noget tid siden - tror det var et sted på Østerbro. Noget italiensk buffet - det var noget af det lækreste "bringe-ud" mad jeg har oplevet, der var rigeligt, og så var det ikke dyrt. Skal bare liiige komme i tanke om hvad det hed...

Anmeld

16. februar 2010

Mumto3

Ej, super!!! Det glæder jeg mig til at høre om!

Anmeld

16. februar 2010

LR85

Hej.

Jeg kan anbefale www.bliss-cocktails.dk

Det er en lækker cafe som jeg er ret sikker på kan lave mad til 'ud af huset'. -De er i hvert fald meget venlige til at hjælpe med at finde en god løsning.

Det er virkelig godt mad, meget lækre råvare. Dog har de foreløbig 'kun' koldt køkken, men jeg ved at de inden for ca 14 dage starter varmt køkken op, så udvalget vil blive større.

De er super venlige og meget servicemindede, så jeg er sikker på at du kan ringe og snakke med dem, og så vil de hjælpe med at få lavet en aftale der passer dine behov.

Jeg kan kun anbefale dem og deres lækre mad.

Tjek www.bliss-cocktails.dk  - info@bliss-cocktails.dk

TLF: 3332 3048.

Anmeld

3. marts 2010

Mumto3

Lise skriver:

Vi fik mad udefra til et personalearrangement for noget tid siden - tror det var et sted på Østerbro. Noget italiensk buffet - det var noget af det lækreste "bringe-ud" mad jeg har oplevet, der var rigeligt, og så var det ikke dyrt. Skal bare liiige komme i tanke om hvad det hed...

Du må endelig skrive, når du kommer i tanke om det...sidder her bag skærmen....

Anmeld

3. marts 2010

dorthemus

Mumto3 skriver:

Er der nogen der kan anbefale et cateringfirma i København? Jeg skal holde min 40års fødselsdag og vil gerne have maden udefra, men det skulle jo helst være i orden.

Er der også nogen der kender nogen der har lyst til at stå i køkkenet og hjælpe med at bære mad ind på bordene, lave kaffe osv. Fødselsdagen bliver holdt i centrum af københavn i en sidegade til Købmagergade.

Hvad med Kokken og Jomfruen...dem har jeg hørt rigtig godt om

Anmeld

3. marts 2010

helora

Til en polterabend for et par år siden fik vi mad fra et sted, som lavede de lækreste tapas-anretninger - adskillige forskellige slags pølse, pateer. ost, brød, oliven, oliventapernade og meget andet. Det var rigtig rigtig lækkert. Nu kan jeg selvfølgelig ikke huske, hvad stedet hed, men jeg ved der er en del catering-firmaer i Kbh, som laver tapas (du kan google det).

Det var bare en idé til maden, indtil jeg finder ud af, hvad stedet hedder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.