Kan I hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

lion

Til min kærestes fødselsdag lavet jeg mine første 2 mmf lagkager. De blev ok flotte.

Men hvad gør jeg hvis jeg synes mmfen ovenpå blev for sødt?

Jeg lavde tobleronecreme og hinbærmosse, men jeg synes tobleronecremen var for meget. Hvilken anden slags creme kan jeg bruge så det ikk bliver så sødt.

Jeg vil nemlig gerne lave min søns dåbskage og der er barnedåb d. 15 maj.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

ChatH

Jeg har haft købt wiilton fondant hos specialkøbmanden, jeg synes ikke det er helt ligeså sødt som når man laver det af flormelis og skumfiduser, men det er bare mig du kunne evt lave en prøve kage med fondant så du kan smage.

Anmeld

16. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Chatarina skriver:

Jeg har haft købt wiilton fondant hos specialkøbmanden, jeg synes ikke det er helt ligeså sødt som når man laver det af flormelis og skumfiduser, men det er bare mig du kunne evt lave en prøve kage med fondant så du kan smage.

Den er jeg også med på. Synes også Wiltons er lidt mindre sød - men dog stadig godt sød. Synes den er deeeejlig nem at rulle helt helt tynd, og det hjælper jo på det.

Anmeld

16. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

lion skriver:

Til min kærestes fødselsdag lavet jeg mine første 2 mmf lagkager. De blev ok flotte.

Men hvad gør jeg hvis jeg synes mmfen ovenpå blev for sødt?

Jeg lavde tobleronecreme og hinbærmosse, men jeg synes tobleronecremen var for meget. Hvilken anden slags creme kan jeg bruge så det ikk bliver så sødt.

Jeg vil nemlig gerne lave min søns dåbskage og der er barnedåb d. 15 maj.

Mht. Creme så lavede jeg en kombi af Jordbær mousse, Lime mousse og choko creme. Det blev ikke for sødt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.