Vågner 25 gange om natten - HJÆLP!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

Kala

Hej

Jeg har virkelig brug for hjælp. Min dreng på 5 mdr. vågner konstant om natten. De første 3 mdr. sov han faktisk igennem men så lige pludselig stoppede det. Han falder nemt i søvn om aftenen og så sover han et par timer. Herefter vågner han konstant resten af natten. Han sover højest 3 timer i træk. Han burde jo være så gammel at han godt kan sove lidt længere. Er der nogen der har gode råd til hvordan jeg får ham til at tage nogle flere timer i træk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

SaNiNa

Kender det alt alt for godt Nicklas gør det sammen lige nu. samtidig vil han ikke spise, drikke eller sove. har snakket med vores sp i dag da jeg jo bliver nervøs når han ikke vil indtage noget og hun mener at det kan være en influenza som sidder i kroppen og er på vej ud.

Vi tror selv først det var nye tænder men der er desværre bare ikke kommetr nogle. Nicklas fik sine første tænder da han var 5 måneder så det kan måske være det jeres dreng er ved at få.

Anmeld

16. februar 2010

Sara.

Min pige er 2½ og er først begyndt nu så småt at sove igennem (vågner dog og skal ha sutten når hun ikke kan finde den...)

Kan det være din søn er ved at have brug for mere mad? evt noget grød inden han skal sove som kan mætte længere tid? (ved selvf. ikke hvad han får nu)

Men håber du kan holde til det, du får lige et knus for det er hårdt....

Mvh sara

Anmeld

16. februar 2010

anna-jonas

Ved 5 mdr's alderen begynder de små at bevæge sig igennem de forskellige søvnfaser, og det kan nogle børn godt vågne af. De skal have hjælp til at komme fra en fase til en anden. I bogen "sov igennem uden gråd," er der beskrevet teknikker til dette.

Mette

Anmeld

16. februar 2010

Kala

Han får grød til morgenmad og frokost, en sutteflaske med MME om eftermiddagen, kartoffelmos til aftensmad, vælling inden han skal i seng og 1-2 sutteflasker om natten, så han burde få mad nok.

Der er to tænder på vej op så det kan også være dem. Men jeg synes bare det startede længe inden tænderne kom.

Jeg har læst bogen Sov igennem uden gråd. Men jeg synes ikke det virker. Jeg har derudover også læst 5 andre bøger om børns søvn. Jeg er desperat efter at få ham til at sove...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.