Hvordan fandt du baby.dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2008

Doktor Doolittle

Jeg hørte om baby.dk på netbaby. Hele vores gruppe derinde trængte til et nyt sted, så jeg er fantastisk glad for dette dejlige site (L) Her er en god omgangstone, Henrik gør et suverænt arbejde og det er unikt at brugerne i dén grad bliver spurgt til råds og kan komme med ris og ros, det tror jeg på er vejen frem :)) Jeg synes det er et progressivt site med mange muligheder, også flere end jeg har tid til at udnytte fuldt ud ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2008

Loggidut

Jeg mener jeg skylder IVF-marie en stor tak for at jeg kom herind på siden.:D
Jeg var også en af de stygge afhoppere fra netbaby, og fulgtes med min mødregruppe derfra...så tak IVF! Jeg har ikke et eneste sekund fortrudt, og er folk i tvivl om hvorfor jeg bliver her, så prøv at logge jer på netbaby.dk, og tjek hastigheden ud +o(

jeg bliver her for good, men er bange for at det bliver svært at være stabil og finde undskyldninger for at sidde her og glane, når tøzen flytter hjemmefra ;)

Anmeld

18. maj 2008

linemus

Lise skriver:

heaven skriver:

lonemus skriver:

Jeg læste om den her nye side på Netbaby.dk, igennem min mødregruppe - de forsvandt alle sammen :))

også her....

jannie

Også mig...

Og mig :D

Anmeld

18. maj 2008

Katjaro

Der blev reklameret for det på Ordet er frit på Netbaby - og tænkte jeg måtte tjekke det ud....:))

Katja

Anmeld

18. maj 2008

Camilzch

Jeg fandt baby.dk igennem trendsales.dk som har mange reklamer med siden.. så tænkte jeg at det ville jeg da lige se hvad er for noget.. jeg er også bruger på ungmor.dk men bruger denne her sider meget mere.. synes den er meget bedre, og nemmere at finde ud af :)

Anmeld

18. maj 2008

Natascha

Hej
Jeg kom på baby.dk pga jeres konkurence med visitkortene, som jeg havde fået af Mathilde... det kan jeg ikke takke hende nok for en super fantastisk side...

Natascha

Anmeld

18. maj 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Natascha skriver:

Hej
Jeg kom på baby.dk pga jeres konkurence med visitkortene, som jeg havde fået af Mathilde... det kan jeg ikke takke hende nok for en super fantastisk side...

Natascha

Natascha: Godt du nævnte det med visitkortene, den glemte jeg nemlig helt at få med :$

Til jer alle: Tak tak for de pæne ord :) Der er mange nye tiltag på vej, så bare bliv her hos os ;)

Anmeld

18. maj 2008

Mathilde

Jeg så tilfældigvis min kæreste sidde og kigge på siden, dog uden at oprette en profil...
Dagen efter skulle jeg da lige selv ind og kigge og oprettede så selv en profil:)

(H)Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.