Foto-garanti stempel på ens profil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

JustAnotherName

Hold så...........jeg kan sgu' ikke tåle det!!! Sådan ser jeg jo ikke mig selv...........har faktisk et ret dårligt selvbillede for tiden............men det skyldes nok skinken på lårene på 12 kg.

Katrine..........du er sgu' også et dejligt og positivt menneske, med et stort hjerte.

Du skal lære at være lidt mindre hård ved dig selv 

Du er et skønt menneske. Så til helvede med indpakningen ....ikke at der er noget galt med den, for du ser dejlig ud! Men det er ikke de 12 kilo der betyder noget, det er jo det INDENI!! Og selvom man kære led og ked af mange ting, så ændrer det ikke ved noget, når man er et godt menneske. Og det er jeg fuldt ud overbevist om, at du er!

Så pak den hårde selvudslettende kritik væk, søde Mette 

Du er ikke mindreværd (selvom det er noget man kan have, og ikke noget man er) - DU ER DET HELE VÆRD!   ....Og hvis ikke du selv kan se det, så må du have din mand til at fortælle dig det noget mere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

JustAnotherName

Du skal lære at være lidt mindre hård ved dig selv 

Du er et skønt menneske. Så til helvede med indpakningen ....ikke at der er noget galt med den, for du ser dejlig ud! Men det er ikke de 12 kilo der betyder noget, det er jo det INDENI!! Og selvom man kære led og ked af mange ting, så ændrer det ikke ved noget, når man er et godt menneske. Og det er jeg fuldt ud overbevist om, at du er!

Så pak den hårde selvudslettende kritik væk, søde Mette 

Du er ikke mindreværd (selvom det er noget man kan have, og ikke noget man er) - DU ER DET HELE VÆRD!   ....Og hvis ikke du selv kan se det, så må du have din mand til at fortælle dig det noget mere 

Kloge mig !!! 

....................................Det må jeg så lige selv huske på engang imellem også 

Anmeld

16. februar 2010

oo

altså! vil I damer så holde op med at undskylde for jeres udseende - I er jo pivfrække allesammen!!!

...hvad sir I? mit billede? nej, det kommer ikke op herinde, det ville jo ødelægge hele galleriet

Anmeld

16. februar 2010

anna-jonas

Tjuhl skriver:

altså! vil I damer så holde op med at undskylde for jeres udseende - I er jo pivfrække allesammen!!!

...hvad sir I? mit billede? nej, det kommer ikke op herinde, det ville jo ødelægge hele galleriet

Åhhhh.......kom nu Trine.............Du skal med, og fuldende os.

Anmeld

16. februar 2010

Milka

lol det her er den fedeste tråd ever!! jeg vil også være med, laver et i morgen TIDLIG!

Anmeld

17. februar 2010

Dictes mor

Ih det må blive mit projekt for idag, at finde ud af at sætte mit nye kamera på selvudløser, så kan det også være, at I får et billede at min grotesk store mave.

Anmeld

17. februar 2010

ChatH

TbCp skriver:

Du er sgu da den hotteste dagplejer jeg nogensinde har set

Tak søde, og i lige måde!!!!

Anmeld

17. februar 2010

lion

Anna-jonas skriver:

Her er mit............. Men husk på, at jeg er GAMMEL!!!

Jeg synes ikk du ser gammel ud, du kunne godt være 30 hvis du spørger mig.

Anmeld

17. februar 2010

ChatH

Mette - du ser fandme ikke gammle ud!!!

Anmeld

17. februar 2010

JustAnotherName

Milka skriver:

lol det her er den fedeste tråd ever!! jeg vil også være med, laver et i morgen TIDLIG!

Jeg venter i spænding ......vis os dit skønne morgenfjæs 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.