bille hugger agurker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

Milka

jeg er lidt stolt over min lille billemus, som pludselig ligner en der snart kravler. hun har været i kravlestilling mange gange i dag, for første gang siden december, hvor hun var det bare en enkelt gang.

samtidig hugger hun luca's mad og prøver at spise det hele på en gang. fjollekanin

(på sidste billede et forsøg på at komme fra siddende- til kravlestilling)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Milka

og ja, ved godt at jeg højt og helligt sagde jeg ikke ville lægge billeder ind mere

Anmeld

15. februar 2010

JustAnotherName

Godt du ikke kan holde dit ord 
......for jeg ELSKER at se billeder af dine bøtter. De er så søde.

Anmeld

16. februar 2010

JustAnotherName

Ups!

Anmeld

16. februar 2010

lion

Hvor er hun bare sød.

Lov mig du aldrig holder det ord med at du IKKE vil sætte flere billeder ind af dine bøtter. Jeg vil gerne sig mange billeder af dine dejlige bøtter.

Anmeld

16. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

jeg er lidt stolt over min lille billemus, som pludselig ligner en der snart kravler. hun har været i kravlestilling mange gange i dag, for første gang siden december, hvor hun var det bare en enkelt gang.

samtidig hugger hun luca's mad og prøver at spise det hele på en gang. fjollekanin

nåååååååååååååååååååååååååårh!! de der M&M er altid bare så kære!

Anmeld

16. februar 2010

ChatH

Hold kæft hvor er de skønne! savner helt da mine tøser var den alder!!!

Anmeld

16. februar 2010

MORJESPERSEN

Milka skriver:

Kæft hun er da bare for lækker, hvor er det bare nogle utrolige smukke piger du har. Og hvor er det flot hun nu er begyndt at visse intreasse for at lære at kravle, så kan det aldrig vare før du skal løbe rundt for at finde dem...... Her hjemme er det det samme, Laura stjæler alt hvad Amlie har, Amalie er for nem for hun skriger bare og kravler sin vej i stedet for at tage det tilbage.....

Anmeld

16. februar 2010

anna-jonas

Svømmer helt væk over dine Bøtter, Camilla. Du må IKKE lade være med at ligge billeder ind...........................jeg elsker dine små serier, og dine fortællinger.

Er der ellers en grund til din non-foto beslutning??

Knus Mette

Anmeld

16. februar 2010

Barbamama

Nååårh de ser som altid helt fantastisk dejlige ud!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.