træt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.004 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

Anonym trådstarter

æv æv.. hader bare at være så træt hele min krop er fuldstændig smadret, kunne sagtens have sovet i dag da jeg var på job...! hva med jer har i noget der er startet endnu..?? syntes jeg er begyndt at have det sådan besynderligt i kroppen kan ikke lige finde ud af om det er fordi jeg er ved at blive syg eller om det er min graviditet.... æv æv.. er ikke i dårligt humør eller noget,men bare træt.. har det nærmest som om jeg er ramrt af influenza i kroppen....men er du gal dagen har været lang i dag.."!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

oo

jeg er såååååå træt! jeg kan falde i søvn hvor som helst, bare jeg lige lukker øjnene jeg er 6+2, så lige nu er der rigtig langt til oktober jeg har virkelig overvejet om det er jernunderskud der gør det, men ved ikke om man absolut ikke må starte på jern før 10. uge

Anmeld

15. februar 2010

Anonym trådstarter

jeg er såååååå træt! jeg kan falde i søvn hvor som helst, bare jeg lige lukker øjnene jeg er 6+2, så lige nu er der rigtig langt til oktober jeg har virkelig overvejet om det er jernunderskud der gør det, men ved ikke om man absolut ikke må starte på jern før 10. uge

ja det kender jeg er kun 4+2.. altså syntes det er alt for tidligt at blive træt.. vil gå i seng om lidt... orker slet ikke at arbejde i morgen.. æv æv.. har lige fået tid hos lægen i dag, til den 11 Marts så må vi se.. havde fuldstændig glemt at jeg skule have mine vitamin piller så dem fik jeg kæresten til at købe i dag...du skal vente og se hvad din læge siger... hun plejer vist at vudere om hvorår om om man skal starte på jern...

Anmeld

15. februar 2010

DLM

yep kender det godt, er også selv mega træt. man orker virkelig intet

Anmeld

16. februar 2010

jlp90

Hej. Jeg var selv ufatteligt træt i perioden frem til omkring uge 12. Så kom energien igen. Det er kroppen der har travlt med at producere et lille vidunder og derfor er man så træt. Det er kun positivt at være træt. Det er ikke fordi mangler jern endnu  Det tror jeg i det mindste ikke.

Julie 25+2

Anmeld

16. februar 2010

trine3112

Jeg er i 11. uge nu og synes at trætheden har aftaget lidt. Men jeg har også været meget træt i starten - og blevet mødt af kolleger næsten dagligt: "Ih, hvor ser du træt ud i dag". Ja tak, det er man jo godt klar over. Det gode er, at det går over igen

Anmeld

16. februar 2010

msax

Tjuhl skriver:

træthed kan skydes mange ting - tro mig

du må gerne begynde at tage jern før uge 10. det anbefales bare fra uge 10 da baby for alvor begynder at vokse der og "bruge" en masse af dit blod der.

du skal måske ikke starte på max dosis men evt halv. ved du om du har tendens til lav blodprocent?

smil mette

Anmeld

16. februar 2010

lion

Den træthed kender jeg godt. I denne graviditet havde jeg det længe at jeg kunne sove hele tiden.

Anmeld

16. februar 2010

NoName

Tjuhl skriver:

Min svigerinde spiste jern fra starten af, det sagde hendes læge hun gerne måtte...

Så Thjul, jeg sys da du skal spørge om du må starte

NoName 16+6

Anmeld

16. februar 2010

oo

msax skriver:

træthed kan skydes mange ting - tro mig

du må gerne begynde at tage jern før uge 10. det anbefales bare fra uge 10 da baby for alvor begynder at vokse der og "bruge" en masse af dit blod der.

du skal måske ikke starte på max dosis men evt halv. ved du om du har tendens til lav blodprocent?

smil mette

det tror jeg ikke...jeg er aldrig syg. ikke en gang med snotnæse eller ondt i halsen, så jeg tror jeg er tip top . altså jeg ved godt at kav blodprocent ikke har noget med snotnæse at gøre , men du ved...der er aldrig noget galt med mig. nok også derfor jeg har så frygtelig ondt af mig selv nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.