Hvad skal I lave i weekenden ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
Vi skal til svigermors fødselsdag i aften. Ellers skal jeg læse fonotik :S Og hvis der bliver lidt tid tilovers skal jeg skrive konklusion til min litteratur opgave.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2008

Mathilde

Vi skal til Djursland idag og til koncert med Paul Potts.... Det glæder vi os til:)
Og så skal vi til en venindes fødselsdag imorgen formiddag. Så vi kommer ikke til at kede os;)

Anmeld

17. maj 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Tja..der skal læses om børn og stress herhjemme...måske jeg også skulle læse om stress for mødre..;)
Og ellers skal vi bare hygge os allesammen....skøøøøønt med weekend, men også rart at få noget viden fyldt på, så man ikke går helt i stå...;)
Rigtig god weekend...
Knus..

Hej Eva

Hvad er det nu, du studerer?

Go læselyst - håber ikke vejret bliver alt for godt ;)

Anmeld

17. maj 2008

Honningblomst

Karoline skriver:

Eva skriver:

Tja..der skal læses om børn og stress herhjemme...måske jeg også skulle læse om stress for mødre..;)
Og ellers skal vi bare hygge os allesammen....skøøøøønt med weekend, men også rart at få noget viden fyldt på, så man ikke går helt i stå...;)
Rigtig god weekend...
Knus..

Hej Eva

Hvad er det nu, du studerer?

Go læselyst - håber ikke vejret bliver alt for godt ;)

Hej Karoline...

Lige nu læser jeg til pædagog, for at kunne læse psykologi bagefter...vi er igang med en større gruppeopgave og projekt og efterfølgende skal jeg lave førsteårsopgave og finde et emne til det...tror det bliver noget med påvirkningen af skæld ud for børn, når det kommer fra andre voksne end primærpersonerne i deres liv....men nu må vi se, skal have formuleret det så det lige sidder i skabet...;)
Og takk:) tager et tæppe ud i haven, hvis vejret er godt, så kan jeg få både det ene og det andet.
Rigtig god weekend til dig...
knus..(H)

Anmeld

17. maj 2008

H+S Skjolgborg.

vi skal på op med stor skrald også skal vi måske en tur til stranden..i aften skal vi ned og se truker byfest og krammermarke i vores lille by her *SS*...i morgen skal vi nok bare slappe af og ud og handle lidt ind...
God weekend til jer alle...
(H) fra henriette

Anmeld

17. maj 2008

A.

PiaR skriver:

agnieszka skriver:

PiaR skriver:

agnieszka skriver:

bare slappe af og måske føde hvis jeg er heldig..griner:D

Er det ved at være tæt på nu ? hvornår har du termin ???

Pøj pøj med det hele....

(H)

29 maj siger min læge og jm siger at det er 1.06 hehe men var til jm i tirsdags
så har hun sagt at jeg føder i den uge..hehe så må vi se om den bandit vil komme ud..

krydser fingre for det bliver snart... - hvad er den lille skønnet til nu, siden jordmoderen siger det er snart... håber ikke hun tager fejl så du går 14 dage over tiden...
Knus Pia.

CA. 3300 i sidste uge så han kan bare komme ud hvis ham vil...og han sidder bare meeeeeget dybt i min bækken av av

Anmeld

17. maj 2008

st

Her står den på afslapning hele weekenden. Temmelig sikkert havearbejde, den trænger virkelig meget.

Jeg har fået trykt min bachelor, så for første gang i meget lang tid, så skal jeg ikke sidde og kigge og rette i den. Dejligt. Den skal afleverespå tirsdag.

st.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.