Går snart i hi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

Vingummien

Pga min astma driller sådan, frostå sgu godt EMil er pyller med det. For ej hvor er det BELASTENDE.

Min stemme svinger kontasnt pga det, så er den hel væk så er den alm så raller den osv. Og så har jeg bare ingen appetit Kræver virkelig en masse for at trække vejret osv, så spiser slet slet ikke det jeg plejer. Tror det var i går vi fik is, og elsker altså is, men jeg kunne ikke spise op

Håber virkelig snart at det her vejr snart bliver bedre for det har bare så meget at sige når man har det her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

lion

Det lyder til at du er hårdt ramt. Nej det må ikk være sjovt og slet ikk hvis du ikk kan spise IS, hvem spiser ikk is.

Håber du snart får det bedre.

Anmeld

15. februar 2010

Vingummien

lion skriver:

Det lyder til at du er hårdt ramt. Nej det må ikk være sjovt og slet ikk hvis du ikk kan spise IS, hvem spiser ikk is.

Håber du snart får det bedre.

Ja ik, det er jo helt galt. Rigtig øv bøv

Anmeld

15. februar 2010

anna-jonas

Ta' mig med i hi, Sus. Gider ikke mere kulde og sne.............vil have varme, og spirende blomster i haven.

Anmeld

15. februar 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Ta' mig med i hi, Sus. Gider ikke mere kulde og sne.............vil have varme, og spirende blomster i haven.

Ja tak, underligt at tænke på at det snart er sommertid, næste måned og der kom sne i Randers idag. For det trænger vi nemlig til........

Anmeld

16. februar 2010

lion

Nej kære Susanne, der er forår d. 1 marts ikk sommer, men sol og varme vil jeg også gerne ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.