Søvn, søvn og atter søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

hc=k

Åh hvor jeg trænger til en kur imod søvnløs baby.

Han vil gerne sove om dagen, men ikke om aftenen.

Jeg har prøvet ALT nu og intet hjælper.

Godnat og sov godt, ja den hjælper ikke for så kan vi hører på en ulykkelig baby i flere timer og ingen søvn få nogle af os.

Putte og trøste virker ikke for så kan jeg ikke lave andet end at tege ham op og trøste.

Ekstra mad virker heller ikke.

Putte i vores seng eller på sofaen virker ikke.

Ja jeg kan ikke flere metoder.

Nu i dag har vi forsøgt os på at han ikke har måttet sove i dag. Jo 30 minutter til middag, men ellers ikke for så er vi helt sikre på at han er træt. Han siger ikke noget lige nu, men jeg sidder virkelig som på glasskår og tør ikke at bevæge mig for sæt at han vågner....

Åh hvor er det bare mærkeligt som tingende kan vendes op og ned...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Vingummien

Man kan bare aldrig vide sig sikkermed de små. Emil har altid kunnet sove om natten og sover godt. MEn har han bare en enkelt nat hvor han sover dårligt eller sikke vil sove så får jeg en masse billeder af flere ugers mangel på søvn fordi han vil gøre det fremover som man tit høre om.

for at han sover videre og i ikke kommer til at høre noget fra ham

Anmeld

15. februar 2010

hc=k

Ja det er mega frustrende når man ikke ved om man skal sidde oppe hele natten eller om man kan gå i seng som man plejer.

Han sover stadig og jeg håber han bliver ved med det.

Anmeld

15. februar 2010

TbCp

Vi har aldrig haft de store problemer med at putte.... de gange der har været noget har vi givet hende den tryghed vi mener hun har haft brug for og har så siddet i en stol ved siden af hendes seng til hun faldt i søvn.
Så er hun lynhurtigt faldet i søvn i forhold til de gange vi er vadet op og ned af trappen et utal af gange. Og det med at nogen mener det bliver en dårlig vane tror jeg ikke på... tværtimod tror jeg man får ekstra trygge børn når man viser dem at man forstår de har ekstra brug for en i en periode...

TILGENGÆLD!!!!..... har vi så kæmpet med søvnen om natten i 2 år!!!!!
Tror vi har fundet løsningen men for søren hvor har det været hårdt og jeg føler stadig at jeg er i søvnunderskud.

Håber i finder en løsning der passer jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.