Kryds fingre....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

dithmer

Jeg krydser også fingre for dig.

Startede selv med ÆL tests på dag 10. Nu siger vi så dag 17 og den er endnu ikke positiv.

Skal stregerne ikke godt nok være lige tydlige. HJÆLP.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

Sujan

Tilmeldt skriver:

Jeg krydser hvad jeg kan!!

Hvornår tester du??   Sidder og venter spændt...

Stine 29+1

tester d. 6 marts.. Der er læææææænge til

Anmeld

18. februar 2010

pipi

dithmer skriver:

Startede selv med ÆL tests på dag 10. Nu siger vi så dag 17 og den er endnu ikke positiv.

Hej

Jeg går også og leder efter to TYDELIGE streger som skal vise at ægløsningen er der, - men her på dag 11 er der ingenting endnu.

Jeg prøver at mærke efter på min krop om der er en ægløsning, men jeg mærker ikke noget....men nu prøver jeg også at finde ud af hvornår mit sekret er æg-løsningsagtigt....Man må jo lære sin frugtbare krop at kende -

i så mange år har man ikke skænket det en tanke og nu er det 1. prioritet hver dag.....kom så baby til os alle  

ps. kan i mærke når i har ægløsning? Jeg har fået at vide af min gynækolog at ofte har man kun ægløsning i én æggestok ad gangen - og oftes på skift, sidste gang scannede hun mig og så at jeg havde ægløsning i venstre æggestok - Ja for den oplysning :-), men ingen baby kom der ud af den information...øv bøv

Anmeld

18. februar 2010

Sujan

dithmer skriver:

Jeg brugte æl test til at starte med og min lå alt imellem dag 12 og dag 18. Men var først efter 3 mdr de rigtig gav udslag og så er du ikke i tvivl så bliver test stregen meget tydeligere. Jeg kan mærke min æl tydeligt nu derfor jeg er stoppet med testene for vidste hvornår testen blev positiv.

Anmeld

18. februar 2010

dithmer

Ja det er godt nok lidt svært at blive klog på de tests. De to andre gange vi har forsøgt at blive gravide har vi aldrig skænket det en tanke. Første gang gik der 3 måneder og anden gang første måned. Vi har prøvet 5 måneder nu. Glæder mig til den dag begge streger er der.

Anmeld

18. februar 2010

mullesmith2

pipi skriver:

Hej

Jeg går også og leder efter to TYDELIGE streger som skal vise at ægløsningen er der, - men her på dag 11 er der ingenting endnu.

Jeg prøver at mærke efter på min krop om der er en ægløsning, men jeg mærker ikke noget....men nu prøver jeg også at finde ud af hvornår mit sekret er æg-løsningsagtigt....Man må jo lære sin frugtbare krop at kende -

i så mange år har man ikke skænket det en tanke og nu er det 1. prioritet hver dag.....kom så baby til os alle  

ps. kan i mærke når i har ægløsning? Jeg har fået at vide af min gynækolog at ofte har man kun ægløsning i én æggestok ad gangen - og oftes på skift, sidste gang scannede hun mig og så at jeg havde ægløsning i venstre æggestok - Ja for den oplysning :-), men ingen baby kom der ud af den information...øv bøv

Vil lige tilføje at min ægløsning lagde på dag 18 i denne cyklus, hvilket er meget senere end diverse beregnere har sagt så nu håber jeg det har givet pote denne gang at finde ud af det. Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.