Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor har du købt den?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er den fiiin
Vi har en med Peter Plys (som oprindeligt blev købt til Filippa, men nu er den gået i arv ) Den vi har kan både gynge og køre, da der også kan sættes hjul under...
Den er bare sød. Lucas har en elefant :)
Zette skriver: Hvor har du købt den?
Man kan købe den i ønske børn
Solajma skriver: Hvor er den fiiin Vi har en med Peter Plys (som oprindeligt blev købt til Filippa, men nu er den gået i arv ) Den vi har kan både gynge og køre, da der også kan sættes hjul under...
Årh de er også så søde
Kamelia skriver: Åhh hvor er den sød og han er skøøøn. Hi hi tror min lille mand ville tilte af hvis han blev sat op på sådan een!! Kamelia
Åhh hvor er den sød og han er skøøøn.
Hi hi tror min lille mand ville tilte af hvis han blev sat op på sådan een!!
Kamelia
Hvor gammel er din lille mand ???
Mammi ,,, skriver: Har længe ledt efter et alternativ til en gyngehest og se hva jeg fandt Elsker æsel-dyret og Alexander er vild med den ..
Har længe ledt efter et alternativ til en gyngehest og se hva jeg fandt Elsker æsel-dyret og Alexander er vild med den ..
Hej
Må altså bare lige sige at jeg eeelsker æsel fra Peter Plys. Skøn gyngehest du fandt der. Er faktisk lidt misundelig på den.
Mvh. Malene
Malene76 skriver: Hej Må altså bare lige sige at jeg eeelsker æsel fra Peter Plys. Skøn gyngehest du fandt der. Er faktisk lidt misundelig på den. Mvh. Malene
Kan jeg godt forstå Den er dejlig ,,,
Mammi ,,, skriver: Man kan købe den i ønske børn
Jeg skal sørme i ønskebørn så :-)
Hihi Daniella har også sådan en, bare med Peter Plys
De er simpelthen så søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128