Så ringede de endelig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. maj 2008

MorCamilla

Fra børneambulatoriet i Viborg...
Mikkels undersøglese og hjerneskanning blev udsat på ubestemt tid da de strejkede.. Men i dag ringede de og sagde at vi kunne få en tid på tirsdag, det skyndte jeg mig at sige ja tak til.. Så jeg glæder mig til det - og ikke mindst til at få det overstået...:$
Undersøgelserne har jeg ikke så meget imod, jeg synes det er dejligt at der bliver "holdt øje" med ham, at de følger hans udvikling osv...
Men jeg er lidt nervøs for hjerneskanningen, selv om vi har prøvet det mange gange..
Men sidste gang vi var der nede snakkede de om at hvis ikke hans hjernevæske var blevet mindre/mindre af det, så var de nok nød til at ligge et dren ind mellen hjernehalvdelene, for at få det ud, inden det gjorde skade på hans hjerne. (satte sig på e.fks. hans balance nerve eller lignende) Så det bliver med blandede følelser at Mikkel og jeg tager turen til Viborg på tirsdag..
Ved ikke helt hvad jeg vil med dette indlæg, vil vist bare dele det med jer..;)

Knus fra Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2008

heaven

det lyder da omstændigt...... må jeg spørge om, hvad det er, der er med ham? ved han er født for præmatur, er det følgerne deraf de tjekker?

Håber da han er ok, det er aldig rart når der er noget med vores poder;)

Jannie

Anmeld

16. maj 2008

MorCamilla

Ja det er fordi han er født premautre de bliver ved med at tjekke ham.. Det er fordi nogle premature børn udvikler blodpropper i hjernen efter fødslen. Så de tjekkede self. hans hjerne efter han blev født, og opdagede at han havde for meget hjernevæske i forhold til hvor stor han var..
Men det er kun gået ned af med det siden, så jeg sidder med et håb om at det forsvinder af sig selv igen, så de ikke behøver at ligge dren:)
Synes også vi burde have mærket det på ham, hvis der var/er "noget galt" i hovedet på ham..

Anmeld

16. maj 2008

Mathilde

Det er da dejligt, at i kan komme afsted på tirsdag:) Jeg kan godt forstå at du er nervøs og gerne vil have det overstået...

Jeg håber det viser sig at alt er som det skal være:)

(H)Mathilde

Anmeld

16. maj 2008

Pia.

Dejligt I nu har fået en tid... Håber det bedste og at det hele viser sig at være fint... :)

Knus fra Pia (H)

Anmeld

17. maj 2008

H+S Skjolgborg.

Pyha hold da op ikke fedt for den lille mand..Men godt i snart skal derop til tjek...
Håber det går godt..

Anmeld

18. maj 2008

MorCamilla

Mange tak for jeres svar.. :) Jeg skriver og fortæller hvordan det er gået på tirsdag...

Anmeld

18. maj 2008

Doktor Doolittle

MorCamilla skriver:

Fra børneambulatoriet i Viborg...
Mikkels undersøglese og hjerneskanning blev udsat på ubestemt tid da de strejkede.. Men i dag ringede de og sagde at vi kunne få en tid på tirsdag, det skyndte jeg mig at sige ja tak til.. Så jeg glæder mig til det - og ikke mindst til at få det overstået...:$
Undersøgelserne har jeg ikke så meget imod, jeg synes det er dejligt at der bliver "holdt øje" med ham, at de følger hans udvikling osv...
Men jeg er lidt nervøs for hjerneskanningen, selv om vi har prøvet det mange gange..
Men sidste gang vi var der nede snakkede de om at hvis ikke hans hjernevæske var blevet mindre/mindre af det, så var de nok nød til at ligge et dren ind mellen hjernehalvdelene, for at få det ud, inden det gjorde skade på hans hjerne. (satte sig på e.fks. hans balance nerve eller lignende) Så det bliver med blandede følelser at Mikkel og jeg tager turen til Viborg på tirsdag..
Ved ikke helt hvad jeg vil med dette indlæg, vil vist bare dele det med jer..;)

Knus fra Camilla.

Pøj pøj med det, jeg krydser fingre for at det er blevet endnu bedre så I slipper for drænet (L)
(H) Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.