betina21 skriver:
ja du har ret.
jeg har prøve på at siger af vi skal har en snak om det hele men det gider han ikke og høre på det så ved ikke hvad jeg skal gør har prøve alt med det hjælpe ikke noget det hele bliver bare det sammen igen og igen knus
Hvis han slet ikke er med på noget som helst, af det du foreslår, så lyder det meget (i mine ører), som om han slet ikke er interesseret i jeres forhold, eller datter... Og så synes jeg da helt bestemt at du skal finde dig et sted for dig og din datter, hvor I kan bo alene, så I får en bedre hverdag og du kan komme på VUC!! For du skal da bestemt have lov til og komme på VUC, når det er noget du brænder for, og det skal han da virkelig ikke stoppe dig i....
Det kan jo også være, at når I flytter fra hinanden, så indser han virkelig at nu må han ændre sig, og I derved kommer til og kunne snakke bedre sammen om tingende, og enes... Så der kan jo være både positive og negative bivirkninger ved og flytte fra hinanden, men også at blive boende ssammen... Og det er ikke en dans på roser og have det sådan med ham man elsker, og det er også det der gør det svært engang imellem jo!!
Min kærestelyder/lød meget som din, men ikke rigtig og ville hjælpe til med noget osv, og jeg gav ham det ultimatum, at endten begyndte han og samarbejde og ændre sig, eller igså kunne han godt vinke farvel til mig og vores datter!! Og han ændrede sig ikke, så jeg sagde en dag til ham, at det her det er slut nu, jeg kan ikke mere og jeg vil ikke mere nu, for jeg følte jeg boede alene og var alene om det hele, så jeg kunne ligeså godt bo for mig selv.. Så jeg flyttede med vores datter, og der, først der, da opdagede han at nu var det altså slut mellem os, for jeg gad ikke finde mig i mere. Så han ændrede sig fuldstændig, for og få os tilbage, fordi han ikke ville miste os og gerne ville have os i sit liv stadigvæk, og ja, den dag i dag, er vi flyttet sammen igen, snakker om tingende meget bedre end før, han hjælper MEGET mere til, deltager i ting sammen med os, osv... Så det kan gøre underværker og bo hver for sig et stykke tid, men man skal overveje det nøje, før man gør det, og især hvis man senere hen vil flytte sammen igen... For jeres datter kan mærke når der er noget galt mellem jer, det kan godt være men tror de ikke kan mærke det, men det kan de bestemt!! Så overvej nøje jeres valg, både pga jeres datter, jer selv og det kan gå hen og blive en hård tid, som vil tage hårdt på jeres kræfter og humør...
Håber det hele ordner sig for dig/jer, for jeres alle bedste...
Knus Karina