Har købt så meget lækkert babytøj af Ida

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2010

TbCp

Majastina skriver:

Så er der billeder

Der er 22 bodyer, 20 bluser, 17 bukser, 3 overalls, 6 kjoler, 15 heldragter og natdragter, samt strømper og strømpebukser og en flyverdragt. Så der er virkelig meget.

Se selv:

Åhhh babytøj... smelte smelte

Hvor ser det bare fint ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

lion

Hvor er det bare noget lækkert tøj du har fået købt dig.

Ja den sidste tid er meget specielt, jeg sidder her og har 3 dage til termin og det er først når jeg skriver det at det virkelig går op for mig hvor kort 3 dage er og sikke en varm følelse i kroppen.

Vi mer også klar herhjemme til lillemanden kommer og nej hvor jeg glæder mig.

Anmeld

16. februar 2010

Dictes mor

lion skriver:

Hvor er det bare noget lækkert tøj du har fået købt dig.

Ja den sidste tid er meget specielt, jeg sidder her og har 3 dage til termin og det er først når jeg skriver det at det virkelig går op for mig hvor kort 3 dage er og sikke en varm følelse i kroppen.

Vi mer også klar herhjemme til lillemanden kommer og nej hvor jeg glæder mig.

Tre dage, wow!!! Det er jo vildt. Har du haft nogen tegn på, at det er ved at være op over? Du må da være ved at gå til af spænding. Uhhhh... Altså jeg håber, at det sker snart, så vi kan se nogle fine billeder af den lille mus

Anmeld

16. februar 2010

lion

Majastina skriver:

Tre dage, wow!!! Det er jo vildt. Har du haft nogen tegn på, at det er ved at være op over? Du må da være ved at gå til af spænding. Uhhhh... Altså jeg håber, at det sker snart, så vi kan se nogle fine billeder af den lille mus

Ja jeg er vildt spændt. Jo ryggen gør hurtigt ondt, og det er den lige begyndte på og det jager nogen gange.

Jeg glæder mig også til at tage det første billede af ham, eller manden gør.

Lige nu håber jeg han bliver derinde til min nevø er taget hjem på torsdag ellers har jeg 2 unger jeg skal afsætte. Den anden grund til først torsdag er at så bliver han fisk, og det er hvad jeg har klippet ud i indbydelesen til barnedåb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.