Sur baby i autostol :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.069 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

Mathilde

Ja Celina bliver godt og grundig sur når vi kører bil! Hun sidder selvfølgelig i en bagudvendt stol og derfor ligger hun jo lidt ned i stolen...og det er bare IKKE et hit hun bliver hidsig fordi hun vil helt op at sidde og efter 5 min. skriger hun så hun er ved at kaste op hun er kun 7mdr. så der er lang tid til hun må sidde forudvendt...

Hvad gør i andre? Jeg er da ikke den eneste med hysterist baby i bilen, er jeg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Camilla_a

Mine drenge gad heller ikke sidde i deres første autostol, så vi satte dem i en forvendt da de var ca 8mdr. Fik afvide det ikke er alderen som er afgørende for hvornår de kommer over i sådan en, men deres vægt. Når de vejer 9kg kan de sagtens komme i en anden autostol, når de er de der 7-8mdr.

Anmeld

15. februar 2010

Frejasmor

Nej du er ikke den eneste der har sådan et barn...

Min Freja har været ligeså, hun er snart 6 mdr, og det har været så slemt så jeg ikke har kunnet tage nogle steder med hende, fordi hun også skreg.

Men ligepludselig er hun holdt op af sig selv, uden vi har gjort noget, så har ikke nogle super råd, desværre..

Ville bare lige fortælle jeg også har haft det sådan. Håber det går over.

Anmeld

15. februar 2010

tumle81

Mathilde skriver:

Ja Celina bliver godt og grundig sur når vi kører bil! Hun sidder selvfølgelig i en bagudvendt stol og derfor ligger hun jo lidt ned i stolen...og det er bare IKKE et hit hun bliver hidsig fordi hun vil helt op at sidde og efter 5 min. skriger hun så hun er ved at kaste op hun er kun 7mdr. så der er lang tid til hun må sidde forudvendt...

Hvad gør i andre? Jeg er da ikke den eneste med hysterist baby i bilen, er jeg?

Du kan evt sætte hende i en større stol alt afhængig af hendes størrelse og vægt...

Mine børn sad ikke i start autostolen mere end til de var ca 7-8 mdr, har også haft to store babyer indtil videre, spændende at se om Victor følger trop :-)

Knus Kathrina

Anmeld

15. februar 2010

Mathilde

Celina er 7mdr og vejer 8kg så hun er ikke stor nok til den næste stol endnu.... Men stolen er købt og jeg håber inderligt at det bliver bedre

Er glad for jeg ikke er den eneste. Synes altid folk siger at børn da elsker at køre bil....men det gør min datter bare ikke

Tak for svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.