Mave "faldet" ned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

CRS

Hvad er det nu det betyder / betyder det overhovedet noget? og hvornår "faldt" jeres mave ned?

Med min pige lagde jeg slet ikke mærke til det, men det er slet ikke til at overse nu at den er faldet ned... Min mand har været i england og han kan også se forskel...

Knus fra Sara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

CRS

hovsa computeren var logget ind på den forkerte profil... det altså ikke min mands mave der er faldet ned... hehe.... men min Lærkes_mor

Anmeld

15. februar 2010

Chalala85

hehe det kunne jo være mavsen der havde fået for mange øller  

Min mave faldt ikke så længe inden fødslen.. mener det var 1-2 mrd inden.

Det er vidst nok fordi barnet synker mere nedi bæknet og står fast.. nu er det 3 år siden så er ikke 100 % hihi

Anmeld

15. februar 2010

Sara.

Chalala85 skriver:

hehe det kunne jo være mavsen der havde fået for mange øller  

Min mave faldt ikke så længe inden fødslen.. mener det var 1-2 mrd inden.

Det er vidst nok fordi barnet synker mere nedi bæknet og står fast.. nu er det 3 år siden så er ikke 100 % hihi

Hehe ja det har han vidst også fået et par stykker af derover

Okay ja det lyder da egentlig meget rigtigt med at babyen synker længere ned i bækkenet

Tak for svar Knus fra mig som oprettede tråden.....

Anmeld

15. februar 2010

Heidi.

CRS skriver:

Hvad er det nu det betyder / betyder det overhovedet noget? og hvornår "faldt" jeres mave ned?

Med min pige lagde jeg slet ikke mærke til det, men det er slet ikke til at overse nu at den er faldet ned... Min mand har været i england og han kan også se forskel...

Knus fra Sara

He He.. Jeg undrede mig osse MEGET..

Det er jo ikke hos alle den falder ned.. Men man siger jo at maven synker når man er tæt på fødsel og baby sætter sig godt fast i bækkendet..

Men min sank slet ikke.

Anmeld

15. februar 2010

Sara.

Heidi. skriver:

He He.. Jeg undrede mig osse MEGET..

Det er jo ikke hos alle den falder ned.. Men man siger jo at maven synker når man er tæt på fødsel og baby sætter sig godt fast i bækkendet..

Men min sank slet ikke.

Hehe... det ikke sån når manden også har valgt at være bruger herinde....

Nej mener heller ikke den faldt med i pige.... men man kan se og mærke forskel nu... ville heller ikke gøre noget om jeg føder inden alt for længe, men ikke allerede nu (selvom jeg har lyst)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.