fastalavn er mit navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

nannanadja

skal jeres børn ud og rasle og hvor gammel er de?

Jasmin som er næsten 4 år skal ud og rasle med nogle på 8 og 9 år. hun får kun lov at gå her i vores kvater, for syntes hun er for lille til at rende hele byen rundt

de glæder sig helt vild og synger som om de skal deltage i x factor, de skråler sangen igen og igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

betski

Nej min datter skal ikke ud at rasle. Hun ved vist slet ikke hvad det er Men kommer hun og spørger og tør at gøre det, ville hun få lov. Synes selv det var vældigt sjovt kan jeg huske, omend lidt grænseoverskridende. Men det er jo også sundt engang i mellem at gøre noget man synes er grænseoverskridende

Anmeld

15. februar 2010

finkedinke

Da jeg var barn og voksede op i et rækkehuskvarter var det at rasle at det bedste ved hele fastelavnen. Det var ikke så meget pengene, det var mere hyggen og morskaben. Og alle børnene raslede i alle gaderne det var så hyggeligt.

På en anden debat-side blev det debatteret for et par år siden og utroligt mange mente at det nærmede sig tiggeri, den tanke har jeg aldrig selv haft. Men det har da gjort at mine børn ikke har fået lov til at rasle. De har nu heller ikke bedt om det, det er vist ikke noget "man" bruger her hvor vi bor.

Anmeld

15. februar 2010

BK

Min datter skal ikke... Men det er kun fordi hun efter min mening ikke er gammel nok... Hun kan ikke engang synge sangen endnu...

Anmeld

16. februar 2010

nannanadja

så fik de raslet igår  de hyggede sig helt vildt de tre tøser, de fik raslet ca 70kr sammen hver så idag har vi været i BR.

Jasmin sage her imorges da vi stod op, vi har ikke banket på alle husene.. hun ville gerne rasle igen idag..

men hun havde en rigtig god dag så næsnt år skal der vist rasles igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.