Alene for mig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

kl 20 i går aftes besluttede jeg mig for at tage i biffen til kl 21 og se Luftkastellet der blev sprængt (manden er syg og ikke det beste selskab ) Så jeg travede afsted alene i biffen, og ja - jeg var helt alene. Jeg var den eneste der skulle se filmen  det er nok noget af det bedste jeg har oplevet i lang tid. Mig, popcorn og en bifsal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Corn

Hvor cool... Det gad jeg godt prøve...

Anmeld

15. februar 2010

Winnie

Jeanne skriver:

kl 20 i går aftes besluttede jeg mig for at tage i biffen til kl 21 og se Luftkastellet der blev sprængt (manden er syg og ikke det beste selskab ) Så jeg travede afsted alene i biffen, og ja - jeg var helt alene. Jeg var den eneste der skulle se filmen  det er nok noget af det bedste jeg har oplevet i lang tid. Mig, popcorn og en bifsal

Ih hvor sejt

Anmeld

15. februar 2010

Rikke Houmøller Thaarup

Den har jeg lavet med en Robbie Williams koncert i parken..

Jeg var dog ikke lige frem alene inde at se koncerten. Der var 40.000 mennesker omkring mig.. Men jeg kunne stå og suge det hele til mig og komme helt op til scenen, da jeg kun var afhængig af mig selv. Men det var en fed fornemmelse at cykle hjem bagefter med en kæmpe oplevelse som kun var min.

Så kan kun stemme i. Nogle gange er det bare super fedt at være single for en aften og have oplevelserne for sig selv.

Anmeld

15. februar 2010

Mira0911

Det må da være fedt...

Anmeld

15. februar 2010

betski

Jeg går ofte i biografen alene og nyder det. Synes det er skønt at sidder der for sig selv og ikke blive forstyrret Jeg oplever tit at folk undre sig, når jeg fortæller at jeg har været i biffen alene. Men for mig er det en super dejlig oplevelse. Skal i biffen alene på onsdag og se "precious" -det er jeg dog lidt spændt på, da jeg tror det er lidt en tårerperser, og synes det er knap så fedt at sidde alene i biffen med tårerne trillende ned af kinderne. Men vil bare også så gerne se den film

Jeg har dog aldrig været helt alene i en biograf- den må være super. Men har været inde med min veninde en gang og der var kun hende og jeg. Det var altså også en oplevelse.

Anmeld

15. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det har jeg aldrig gjort, men f*** det lyder sindssygt lækkert!!! Aii, hvis bare man kunne vide sig sikker på at få hele salen for sig selv (eller... det kan man, det ville bare blive lidt pebret på en SU)

Men jeg er imponeret over at du turde se den film alene - jeg synes godt nok de indeholder nogle stærke scener...

Anmeld

15. februar 2010

SaNiNa

ej hvor sejt. var filmen god?

Vil nemlig osse rigtig gerne se den

Anmeld

15. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977
Sanne og Nicklas skriver:

ej hvor sejt. var filmen god?

Vil nemlig osse rigtig gerne se den

Den er genial

Anmeld

15. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977
Rosa skriver:

Det har jeg aldrig gjort, men f*** det lyder sindssygt lækkert!!! Aii, hvis bare man kunne vide sig sikker på at få hele salen for sig selv (eller... det kan man, det ville bare blive lidt pebret på en SU)

Men jeg er imponeret over at du turde se den film alene - jeg synes godt nok de indeholder nogle stærke scener...

Sys du? Jeg har nok bare en høj tærskel når det kommer til film. Men jeg hoppede da vinduet blev smadret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.