Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
noa pigen skriver: Mange tak, er godt nok blevet lidt tung og gå med, men nu er der ikke så lang tid igen..
Mange tak, er godt nok blevet lidt tung og gå med, men nu er der ikke så lang tid igen..
Jeg mente faktisk Louise i første omgang!
Men du er da mindst ligeså dejlig og rund....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zette skriver: Jeg mente faktisk Louise i første omgang! Men du er da mindst ligeså dejlig og rund....
Ups...
Rigtig flot og dejlig rund mave!! Det klæder dig!
Jeg er PRÆCIS lige så langt henne idag, 32+2 uger, så tillader mig lige at smide et billede op jeg har taget idag Du opfordrede oss til det, så vil jeg lige
Nej hvor er jeres mave fin.
Jeg er selv gravid og min mave er meget rund og alle fortæller at rund mave giver piger og mere ægformet giver drenge. Jeg har valgt ikke at vide om det er en dreng eller pige, tror I på at man på mavens form kan fortælle barnets køn?
Glad for dig skriver: Nej hvor er jeres mave fin. Jeg er selv gravid og min mave er meget rund og alle fortæller at rund mave giver piger og mere ægformet giver drenge. Jeg har valgt ikke at vide om det er en dreng eller pige, tror I på at man på mavens form kan fortælle barnets køn?
Altså jeg gemmer en dreng i maven, såå hvis du syntes min mave er rund så passer det i hvert fald ikke.... Men nej jeg tror ikke på sådan noget, tror det er en skrøne....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128