Tusind tak, Sarah og Issac!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

oo

iiih altså! så ligger man her og er ynkelig med kvalme og ondt i maven og Søren kommer først hjem sent, så man har bare lyst til at tude af selvmedlidenhed...og så ser man Posten putte noget i postkassen og  det kan ikke passe, for vi får ALDRIG noget om mandagen, så jeg trasker derud og finder en pakke fra Sarah og jeg tænker i lang tid "hvem er Sarah??" og først da jeg kommer ind i gangen udbrøder jeg (højlydt) "nååååååååh, Sarah!" og så måtte jeg ellers igang med gaffatapen

Sarah og smuksakken Isaac har sendt os babystrømper (fordi Søren jo gik helt i spagat over de bittesmå strømper i h&m i fredags) og det fineste hårspænde formet som et efterårsblad Søren DØR når han kommer hjem!!!!!

iiih, jeg blev bare så glad og så rørt! Tusind tak, sødeste Sarah!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

oo

aj, hvor flovt, så har jeg stavet Isaac forkert i overskriften

Anmeld

15. februar 2010

ChatH

NÅh hvor er det bare fint!!!

Anmeld

15. februar 2010

Ni-ko-li-ne

hvor er det bare dejligt! :0)

Anmeld

15. februar 2010

JustAnotherName

Jeg bliver så glad, når jeg hører om alle de små søde gerninger der bliver gjort rundt omkring herinde. Hvor er der bare mange, som er søde til at dele, låne, give og sende andre ting.

Det er fandme sådanne skønne mennesker er - gode ved andre!
Selv en lille ting, kan bare glæde en anden rigtig meget, og vende en dum dag til en god dag.

WEEHUU, hvor er det bare skønt. Ikke "kun" dette, men i det hele taget, al den givende gavmildhed og kærlige omsorg der findes rundt omkring herinde generelt.

Anmeld

15. februar 2010

oo

jaaaa! og Søren blev vildt glad da han kom hjem, så strømperne ligger fremme hele tiden (han kan ikke holde op med at smile her til aften )

Anmeld

15. februar 2010

Dictes mor

Hvor er det dog sødt, og der er bare ikke noget sødere end babystrømper, det er så sødt.

Anmeld

15. februar 2010

sarahb

Det var SÅ lidt, ville lige dele min glæde over at det endelig er lykkedes jer.. Strømperne passer både til en lille mini Søren eller en mini Trine
Og spændet jaaa det mindede mig om dig og det natur menneske jeg ser dig som

Hvor dejligt i nyder strømperne, det varmer.... Og en mand der smiler, jaaaa det er så skøn....

til jer

Anmeld

15. februar 2010

oo

sarahb skriver:

Det var SÅ lidt, ville lige dele min glæde over at det endelig er lykkedes jer.. Strømperne passer både til en lille mini Søren eller en mini Trine
Og spændet jaaa det mindede mig om dig og det natur menneske jeg ser dig som

Hvor dejligt i nyder strømperne, det varmer.... Og en mand der smiler, jaaaa det er så skøn....

til jer

spændet er LIGE mig - det er SÅ godt ramt!!

uha ja, en lille Sørine, som min moster siger

Anmeld

15. februar 2010

lion

Hvor er det bare sødt af Sarah.

Det er så dejligt med de små ting folk gør for hinanden.

Hvor er sokkerne bare søde og spænnet flot.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.