Det der PALMIN creme i stedet for smørcreme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.989 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg kan huske, at Anasmor en dag sagde at det var SUPER og det var noget med at det skulle piskes i10 min, for at det var rigtig godt og sådan, men at det skulle være super nemt at bruge, når det var. 

Men jeg har bare søgt og søgt og jeg kan ikke finde en opskrift HELP PLZ... 

Vi vil gerne have en ind i tråden. 

Så må jeg også forsøge mig med det der pærecider-creme. Det lyder bare så lækkert... Jeg har bare ikke haft tid til eksperimenter endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Anasmor

Har lige sat den ind til dig i opskrifter ... den sidste side..

Anmeld

15. februar 2010

Moderator

Anasmor skriver:

Har lige sat den ind til dig i opskrifter ... den sidste side..

Super tak

Så må jeg prøve det...!!

Anmeld

15. februar 2010

Dot D

Jeg kan huske, at Anasmor en dag sagde at det var SUPER og det var noget med at det skulle piskes i10 min, for at det var rigtig godt og sådan, men at det skulle være super nemt at bruge, når det var. 

Men jeg har bare søgt og søgt og jeg kan ikke finde en opskrift HELP PLZ... 

Vi vil gerne have en ind i tråden. 

Så må jeg også forsøge mig med det der pærecider-creme. Det lyder bare så lækkert... Jeg har bare ikke haft tid til eksperimenter endnu

Jeg lavede den sidste gang, jeg lavede kager. Lavede en halv portion og jeg fik smurt en toetagers kage(7 bunde i alt) to gange og en enetage kage(4 bunde) én gang, så den rækker langt, og smager vildt godt.... Ikke lige det jeg regnede med, da jeg læste PALMIN. Men rigtig god, den kan du roligt lave

Anmeld

15. februar 2010

Moderator

Dot D skriver:

Jeg lavede den sidste gang, jeg lavede kager. Lavede en halv portion og jeg fik smurt en toetagers kage(7 bunde i alt) to gange og en enetage kage(4 bunde) én gang, så den rækker langt, og smager vildt godt.... Ikke lige det jeg regnede med, da jeg læste PALMIN. Men rigtig god, den kan du roligt lave

HAHA nej, det var også det jeg tænkte... Da jeg læste om det første gang... MEN alle dem der har prøvet det, har sagt at det smager godt Så det er jo rigtig spændende!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.