Heeeey....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

Mira0911

Sneer det hos Jer?

Her i Silkeborg sneer det en lille smule... Tror ikke det bliver til noget vildt...

Kunne nu godt bruge noget solskin, men sneen skal stadig være her.. Bare ligge i haven... :)

I USA, er det godt nok vildt med alt det sne, Bornholm, det er slet ikke bedre... Det er en vinter jeg vil huske...

Hvad med Jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

oo

joe, her sner det - det gjorde det også igår og i forgårs. jeg blir først overrasket når det IKKE sner længere

Anmeld

15. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Her i fredericia sneer det stadig. Vejene er som brun sæbe, fortorve og cykelstier er hvide...

For min skyld måtte det også godt snart forsvinde, syntes ikke det er ret sjovt mere.

Sidder også herhjemme med en arm i gips og 3 skruer, så kan hverken køre eller cykle nogen steder og da slet ikke i det her vejr.

Anmeld

15. februar 2010

NoName

Her sner det også... lidt uden for Kolding...

Glæder mig nu til sneen forsvinder og foråret begynder at røre på sig... det er sådan en dejlig tid...

NoName - der længes efter forår...

Anmeld

15. februar 2010

karina1980

her i vissenbjerg, sneer det også og har gjort siden tilmorges, jeg er ved at få pip af alt det her sne,

man kan intet, forsøgte med en løbetur igår og havde nær smadret knæ og ankler på det,

trænger bare til sol, 10 grader,vintergækker og knopper i træer og blomster

Anmeld

15. februar 2010

Mira0911

Tjuhl skriver:

joe, her sner det - det gjorde det også igår og i forgårs. jeg blir først overrasket når det IKKE sner længere

Her har det ikke sneet længe.... Kunne godt efterhånden undvære det på vejene og fortovene...

Anmeld

15. februar 2010

DK

Her i Horsens sner det også lidt. Ikke voldsomt, men der daler da store snefnug ned!

Jeg glæder mig efterhånden til forår. Fuglene er begyndt at pippe om morgenen herhjemme, og det er såååå forårsagtigt. Nu må vi bare lige vente på at alle de andre tegn på forår også følger med!

Vi skal til Egypten i marts, og jeg satser STÆRKT på at i har fået forår herhjemme til når vi kommer hjem!

Knus

Anmeld

15. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ingen sne i Århus - men stadig is på fortovet foran vores hoveddør - glimrende undskylding for at sende kæresten til bageren - tænk hvis jeg faldt jo

Anmeld

15. februar 2010

KarinaIda

Her daler det ligeså stille ned, og har gjort det siden igår morges... det er i Ørbæk, 12 km uden for Nyborg!!

Men nu må det dog gerne snart forsvinde, er rigtig meget træt af alt det sne....

Anmeld

15. februar 2010

Becks

MoarJ skriver:

Sneer det hos Jer?

Her i Silkeborg sneer det en lille smule... Tror ikke det bliver til noget vildt...

Kunne nu godt bruge noget solskin, men sneen skal stadig være her.. Bare ligge i haven... :)

I USA, er det godt nok vildt med alt det sne, Bornholm, det er slet ikke bedre... Det er en vinter jeg vil huske...

Hvad med Jer?

Hej søde..

Det er første dag i nogle dage det ikke sner her..

Jeg ELSKER sne, men synes det har varet længe nok nu, jeg arbejder i hjemmeplejen, og det er SÅ svært at komme frem på job og til borgerne.. Borgerne er sure over,m at vi kommer senere end hvad vi plejer

Min mor bor jo i USA, og hun har ikke haft strøm eller varme i 1 uge nu  Turen til tanken på gåben for hende, tager normalt 15 min, nu tager det 1½ time for hende at gå derop, så køber hun en skude kaffe og går hjem igen og læser bøger med stearinlys.. Maden laver hun på grillen derude haha..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.