Græder lidt i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

Dictes mor

Min lillesøster skal have sin hund aflivet idag, det er bare så trist. HUn er helt knust, for det er hende baby, hun mister idag. Og jeg er ked af det både pga. hunden, men mest fordi hun er så ked af det, og der ikke er noget, jeg kan gøre for hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Karo

Majastina skriver:

Min lillesøster skal have sin hund aflivet idag, det er bare så trist. HUn er helt knust, for det er hende baby, hun mister idag. Og jeg er ked af det både pga. hunden, men mest fordi hun er så ked af det, og der ikke er noget, jeg kan gøre for hende.

Pyha..... det er bare aldig nemt at skulle sige farvel til et dyr. De bliver hurtig en del af famillien.

Da jeg var gravid med Marcus bed mine forældres hund en anden hund, og han blev derfor aflivet. Nu havde han altid været lidt speciel, og jeg havde altid haft det svært med ham, men jeg kunne bare ikke stoppe med at græde tror hormorne spillede ind.

Bare 14 dage efter blev Martins forældres hund også aflivet da han ikke kunne mere (blev mere og mere syg). Også her var jeg helt færdig og Martin sagde til mig flere gange a nu måtte jeg stoppe med at græde, da jeg ville gøre Marcus ked af det. Så jeg ved godt hvordan du har det, det er bare ikke sjovt.

Anmeld

15. februar 2010

Dictes mor

Det er bare ikke sjovt. De var her igår med ham, men der vidste jeg ingenting, men det var nok også bedst, for så var jeg jo blevet ked af det, og ville have sagt farvel til ham, og det havde jo nok gjort det hele værre. Men nej hvor er det hårdt, jeg holder om Molly hele tiden, og hun fatter ikke, hvad der sker, men synes bare, at hende mor er lidt underlig.

Anmeld

15. februar 2010

Vinker

Åååh det er også super trist. Kender udemærket godt til hvor hårdt det er at komme af med sin elskede hund!

Man knytter sig ufattelig meget til sådan et dyr - Den blir jo hurtigt en del af familien.

Trist at hunde ikke lever så lang tid!

Anmeld

15. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Majastina skriver:

det er jeg ked af at høre! Det er en svær situation..... Jeg er stadig ikke helt okay med at min brors dejlige Labrador skulle aflives

stort knus til din søster og du Camilla!

Anmeld

15. februar 2010

TbCp

Åhh det er simpelthen bare så trist

Man bliver jo så glade for de dumme dyr

Da mine forældres sidste hund blev aflivet gik der næsten et år inden jeg havde vænnet mig til at den ikke kom mig løbende glad i møde når jeg kom på besøg.

Anmeld

15. februar 2010

Vingummien

Årh er barer trist. forstår dig godt. Er nu 2 år siden min dejlige hund blev aflivet og jeg tænker tit på ham og hvordan mon det ville have være ti dag hvis og hvis ik.. De får virkelig en stor betydning for os, så de er meget svære at slippe igen.

Anmeld

15. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh,piv,hvor sørgeligt

Med en hund på 15 har jeg selv været tæt på et par gange,og hver gang tror jeg simpelthen ikke jeg overlever!Hvad var der galt med vovsen?

Anmeld

16. februar 2010

Dictes mor

Pernilleh skriver:

Åh,piv,hvor sørgeligt

Med en hund på 15 har jeg selv været tæt på et par gange,og hver gang tror jeg simpelthen ikke jeg overlever!Hvad var der galt med vovsen?

Han var meget allergisk overfor alm. hundemad, og det resulterede i at han fik meget ondt. Så prøvede de med at give ham hestekød kun, det hjalp lidt. Men så fik han det værre og værre, og havde det rigtig skidt, og den sidste tid fik han nogle angstanfald, hvor han bare skreg og pev meget, og nu her begyndte han at blive lidt agressiv også. Han havde det bare ikke så godt til sidst. Der er ingen tvivl om, at hun tog den rigtige beslutning for ham, men det gør det jo ikke næmmere. Han har jo været hendes lille baby, og guderne skal vide, at de har gjort alt, hvad der er menneskeligt muligt for at hjælpe den lille hund.

Anmeld

16. februar 2010

MORJESPERSEN

Majastina skriver:

Puha det er bare ikke nemt at skulle sige forvel til sin højt elskede hund. Sidste år måtte jeg køre min mors hund til dyrlæge for den led så meget at loppe eksem at det var syndt til den. Jeg græd og græd det var hårdt at stå og se den tog det sidste åndedrat, så ved hvordan du har det og selvfølig er det i orden at sørge, for det er jo et famalie medlem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.