Vinterferie - what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

En del børn holder vinterferie i denne uge. Når sneen ikke er interessant længere, forskellige kombinationer af Legoklodserne er afprøvet, og "Mor, jeg keder mig" er blevet en kliché, kan det være rart med lidt oplevelser ud af huset.

Kom derfor med de bedste bud på, hvad man kan foretage sig med sine børnlige netop der, hvor du bor.

Bedste hilsner

Karoline, vinterferiebørneramt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

betski

Nu har vi først vinterferie i næste uge. Men synes der er mange ting at foretage sig:

Hjemme:

Spille spil

Lave fine malerier på lærred

Få luet ud i skuffer og skabe (det kan min datter og jeg få en hel dag til at gå med - hun får så leget med ting hun ikke har leget med i evigheder)

Lege biograf med film og popcorn

Ude:

En tur i Capella Play

En tur på skøjtebanen (inden eller ude)

Svømmehal

Besøge venner eller familie

En dejlig lang tur i skoven og hjem til varm kakao

Det var lige hvad jeg hurtigt kan komme på, som jeg tænker vi evt kan lave i næste uge

Anmeld

15. februar 2010

Karo

Uhhh.....

Vi har lige været en tur i zoologisk museum (kan varmt anbefalet) og så snakker vi om en tur i zoologisk have, hvis vejret er til det. Ellers vil vi et smut i skoven med lille mand på kælk og så skal vi nok også rundt og hilse på noget famillie.

Anmeld

15. februar 2010

ChatH

Vi har idag besøgt farmand på hans arbejde og eftermiddagen står på spil og puslespil og perler.

i morgen står den på en tur på mormors arbejde - hun arbejder i en SFO og vi skal også hente barnevogn til den nye baby i morgen.

Onsdag har vi flottet os og tager i biffen og ser den nye disney prinsessen og frøen. med slik og cola og hele molevitten.

Torsdag skal vi besøge et gammelt dagplejebarn og lege.

og fredag skal vi bare slappe af og så ud til farfar og bedste og spise og det var så den uge!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.