Fåååårk jeg er træt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

Barbamama

Carla har nok vækket mig 20 gange i nat for at bede om sut og når hun så fik den kunne hun ikke trække vejret ordentligt fordi hun åbenbart var blevet snottet, så hele natten gav jeg sut fordi hun vågnede fordi den ikke var i munden på hende og så hev hun sutten ud igen og blev ked af det.... Åha altså.... Og så er det selvfølgelig i dag jeg skal være længe på arbejde.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Carla har nok vækket mig 20 gange i nat for at bede om sut og når hun så fik den kunne hun ikke trække vejret ordentligt fordi hun åbenbart var blevet snottet, så hele natten gav jeg sut fordi hun vågnede fordi den ikke var i munden på hende og så hev hun sutten ud igen og blev ked af det.... Åha altså.... Og så er det selvfølgelig i dag jeg skal være længe på arbejde.....

det er bare ikke sjovt med det snot der! har du saltvandsampuller til at dryppe hendes næse med? to dryp i hvert næsebor inden hun skal sove, eller når hun skal spise....

Anmeld

15. februar 2010

Barbamama

ka-ri-na skriver:

det er bare ikke sjovt med det snot der! har du saltvandsampuller til at dryppe hendes næse med? to dryp i hvert næsebor inden hun skal sove, eller når hun skal spise....

Ja det har vi. Hun var ikke snottet da vi puttede hende, så det er kommet i løbet af natten. Overvejde også om jeg skulle dryppe dem i nat, men hun bliver simpelthen så ked af det når vi gør det, så jeg var bange for jeg ikke ville kunne få hende til at sove igen sådan lige. Jeg dryppede næsen her til morges og hun fik dråberne med i dp.

Anmeld

15. februar 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Ja det har vi. Hun var ikke snottet da vi puttede hende, så det er kommet i løbet af natten. Overvejde også om jeg skulle dryppe dem i nat, men hun bliver simpelthen så ked af det når vi gør det, så jeg var bange for jeg ikke ville kunne få hende til at sove igen sådan lige. Jeg dryppede næsen her til morges og hun fik dråberne med i dp.

det gør Nikoline også.... jeg har prøvet at dryppe min egen næse, og nej, det er ikke særlig rart.... :0( øv at man ikke kan gøre andet!

god bedring!

Anmeld

15. februar 2010

Barbamama

ka-ri-na skriver:

det gør Nikoline også.... jeg har prøvet at dryppe min egen næse, og nej, det er ikke særlig rart.... :0( øv at man ikke kan gøre andet!

god bedring!

Tak skal du have

Anmeld

15. februar 2010

Vingummien

michella80 skriver:

Åh træls, er også svært at gerne vil have sin sut men ikke kan trække vejret igennem næsen

Anmeld

16. februar 2010

Barbamama

Åh.... Det blev værre..... I nat har jeg vadet rundt med en grædende Carla. Det er første gang nogensinde så jeg er billigt sluppet men uh hvor er jeg træt.....

Hun er snottet og hoster og hun blev bare ved med at pive. Når jeg tog hende op holdt hun op med at græde. Til sidst lagde jeg mig på sofaen med hende så hun lå med hovedet opad. Der sov hun i 1,5 time. Og jeg kunne bare ikke falde i søvn.... SÅ klokken 4.30 begyndte hun at græde igen og så gik vi lidt rundt igen mens hun snakkede. Så tænkte jeg nej nu gider jeg ikke mere.... SÅ prøvede jeg at lægge hende i hendes seng og så faldt hun sgu i søvn. Så fik jeg sovet 2,5 time. Wohooo. Men puha jeg er eddermugme smadret nu....

Anmeld

17. februar 2010

Skouboe

Har du hævet hovedenden af sengen? Den skal ihvertfald op med 10-15 cm. Det hjælper rigtigt meget på snottede næser. 

Hvis det ikke er nok havde min chef et rigtigt godt råd (jeg har ikke selv afprøvet det, men jeg synes det giver mening). Tag autostolen ud af bilen og sæt den så barnet sidder/ligger i ca. 45 graders vinkel og lad hende sove i den. Det er ikke super sundt for ryggen, men det kan give hende nogle timers søvn hvor hun er nogenlunde komfortabel og kan trække vejret fordi hun halvt sidder op.

Anmeld

17. februar 2010

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

Vil lige sende dig et kæmpe , jeg håber hun har det bedre nu..... Her har pigerne også haft det sådan, det er bare hårdt når man ikke får sin søvn....

Godbedring til hende og håber du får din nattesøvn i nat

Anmeld

17. februar 2010

Karo

michella80 skriver:

Hold da op en nat i har haft

Ja det kan godt være hårdt når de små er forkølede. Marcus har også sådan nætter men de kommer i forbindelse med at der er tænder på vej. Jeg håber for dig at Carla er lidt mere frisk i nat, så du kan få lidt mere søvn i nat.

Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.