AV! hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

FrkLarsen

Hej Piger.

Nu har jeg efter gentagende gange med ond i brystbenet haft lyst til at høre om det er noget i har prøvet under jeres graviditet?

Jeg er idag 15+1 og har den slemmeste trykken i brystbenet, det slår luften ud af mig og gør så skide ondt 

har nogen prøvet det, eller har nogen en anelse om hvad det kan være?

Kamilla 15+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Persille83

Kunne det være mavesyren?

Jeg lider af udvidet spiserør, hvilke gør at mavesyren kommer op. De fleste får halsbrand, men jeg får mege ondt inde bag brystbenet. Det kommer somregel efter at have spist visse ting.

Anmeld

15. februar 2010

Louisesam

Persille83 skriver:

Kunne det være mavesyren?

Jeg lider af udvidet spiserør, hvilke gør at mavesyren kommer op. De fleste får halsbrand, men jeg får mege ondt inde bag brystbenet. Det kommer somregel efter at have spist visse ting.

Jeg tror du har ret, det med mavesyre er en meget almindelig gene under graviditet og mavesyren kan gøre de mærkeligste ting og skabe smerter! Jeg selv får voldsom uro af mavesyre, fx hvis jeg drikker alt for meget kaffe! Så er det ligesom at jeg har mistet en person tæt på mig, sådan en følelse får jeg! VILDT!!

Er overbevist om, at du ikke skal være nervøs... 

Anmeld

15. februar 2010

FrkLarsen

Tak for jeres svar piger 

Det lyder meget rigtigt, det kommer først når jeg har spist, og normalt kun om aftenen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.