Er det mig der er helt galt på den ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

Anonym trådstarter

Hej Piger...

I har sgu altid en masse kloge ord, kan I ikke komme med nogen til mig ??

Jeg sendte min søster afsted til afghanistan for 6 mdr siden. Har altid været som en mor for hende og hun har været ude i mange problemer, men har endelig fundet sin plads i millitæret. Det er jo dejligt.... Vi har ikke samme far men samme Mor... Vores mor og hendes far er også skilt...

Jeg står nu i den situation at jeg føler mig rigtig snydt og rigtig ked af det...

Min Søster skulle komme hjem her omkring den 18. Februar... Har flere gange snakket sammen med Hendes far om at jeg gerne ville med ind og modtage hende i lufthavnen, også bare for at kører hjem igen uden det store halløj og ballade, da jeg respektere hun formentlig er træt osv....... Men så her til aften da jeg sidder på min facebook, finder jeg ud af at hun kom til DK igår, men har bare INTET hørt fra nogen..... !!!!!!

Jeg forventer/forventede ikke at hører noget fr min søster selv, da jeg kan tænke det er rigeligt for hende at give en besked videre, men jeg må da så sandelig ha regnet med at jeg ville få besked fra hendes far ( Som hentede hende) om at hun var ankommet til DK før.... ?????? Eller er jeg bare naiv og regner med at blive kontaktet når der er nyt....

I ren refleks for jeg kommenteret hendes overskrift på facebook, som hentydende til at hun var hjemme i DK havde været på druk i aftes og nu havde sovet i mange timer........... Er du hjemme i Dk, hvorfor får vi aldrig noget af vide..... ????????

Ved det måske var forkert at rette den til hende når det er hendes far jeg ærligt er skuffet over...... Havde havde fået samlet en masse af hendes veninder og havde med derind og hente hende.. Og så er det jo sådan, men jeg skal finde ud af det på facebook !!!

Jeg er i chok og overreagere måske, men er faktisk bare rigtig rigtig ked af det og skuffet, og har brug for at lukke det hele ud, og det håber jeg at jeg kan her.....

Min søster kommenterede selvfølgelig min kommentar, meget væmligt og nedladende...

Men syntes bare at jeg som søster også har ret til at vide bare lidt, man går da trods alt og bekymre sig konstant når hun er udsendt.... Eller hvad ???

Ved ikke hvad jeg vil med det her, og det er sikkert rodet, men tak fordi jeg måtte lukke lidt op og ud !!!!

Øvø øv øv øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

skoust

synes bestemt ikke du overreagere.. men min søster har også altid været en mor for mig så kan sagtens sætte mig ind i det der.. og ja hvis det var min søster der var udsendt ville jeg da hente hende og hvis det var mig der var i situationen som du står i nu ville jeg da blive utrolig skuffet og ked af det kan du ikke ringe til hende og fortælle hende du faktisk er ked af det og skuffet over det her .. altså få snakket med hende.. og måske få spurgt hendes far hvorfror han ikke havde fortalt dig noget for de skylder dig da en forklaring. synes jeg .. håber du kan bruge mit svar

Anmeld

15. februar 2010

Anonym trådstarter

skoust skriver:

synes bestemt ikke du overreagere.. men min søster har også altid været en mor for mig så kan sagtens sætte mig ind i det der.. og ja hvis det var min søster der var udsendt ville jeg da hente hende og hvis det var mig der var i situationen som du står i nu ville jeg da blive utrolig skuffet og ked af det kan du ikke ringe til hende og fortælle hende du faktisk er ked af det og skuffet over det her .. altså få snakket med hende.. og måske få spurgt hendes far hvorfror han ikke havde fortalt dig noget for de skylder dig da en forklaring. synes jeg .. håber du kan bruge mit svar

Hej og tak for svar....

Egentlig ligger min skuffelse ikke hos min søster for i al den tid hun har været ude har kommunikationen foregået meget sparsomt og vi har indburdes som familie delt hvad hun har sagt så alle har været informeret om givne ting.

Min dybe skuffelse ligger hos hendes far !!! Kort og godt... vi har ALTID holdt hinanden informeret, men efter han har fundet ny kæreste må jeg sige at alt har ændret sig en del.....

Ringede også til ham igår aftes og fortalte jeg var dybt skuffet over han ikke lige havde givet en melding om at hun var på dansk jord og så ellers lod det være op til Søster at melde mere ud når hun var/er klar til det !!

Til det fik jeg egentlig bare meldingen om at jeg skulle lade vær at være så egoistisk ?????? At jeg burde opfører mig voksent ???? Og han syntes ikke han havde gjort noget forkert !!!!!!

Dertil skal så siges at min søster pt, er hjemme ved sin far, som jeg jo så ringede til igår....... Finder så ud af efterfølgende om aftenen at JEG og min samtale med ham er blevet diskuteret åbent hjemme ved ham, hvor min søster så også har været til stede... Han vender og drejer dog mine ord IGEN til hans fordel, og min søster står nu med et billede af mig som jeg bestemt ikke vil ligge ansigt til.......

Min dejlige kæreste sidder så ved computeren på fjæsen og opdager hun er online og forklarer hende kort hvad jeg er blevet skuffet over, og det han skriver stemmer bestemt ikke overens med det som jeg sagde til hendes far i telefonen.....

Øv øv øv

Men kort og godt, jeg er sgu skide glad for at hun er vel hjemme i DK igen, så kan man måske se nyheder igen uden at være bekymret for evt info dernedefra.......

Igen tak for svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.