Hej Piger...
I har sgu altid en masse kloge ord, kan I ikke komme med nogen til mig ??
Jeg sendte min søster afsted til afghanistan for 6 mdr siden. Har altid været som en mor for hende og hun har været ude i mange problemer, men har endelig fundet sin plads i millitæret. Det er jo dejligt.... Vi har ikke samme far men samme Mor... Vores mor og hendes far er også skilt...
Jeg står nu i den situation at jeg føler mig rigtig snydt og rigtig ked af det...
Min Søster skulle komme hjem her omkring den 18. Februar... Har flere gange snakket sammen med Hendes far om at jeg gerne ville med ind og modtage hende i lufthavnen, også bare for at kører hjem igen uden det store halløj og ballade, da jeg respektere hun formentlig er træt osv....... Men så her til aften da jeg sidder på min facebook, finder jeg ud af at hun kom til DK igår, men har bare INTET hørt fra nogen..... !!!!!!
Jeg forventer/forventede ikke at hører noget fr min søster selv, da jeg kan tænke det er rigeligt for hende at give en besked videre, men jeg må da så sandelig ha regnet med at jeg ville få besked fra hendes far ( Som hentede hende) om at hun var ankommet til DK før.... ?????? Eller er jeg bare naiv og regner med at blive kontaktet når der er nyt....
I ren refleks for jeg kommenteret hendes overskrift på facebook, som hentydende til at hun var hjemme i DK havde været på druk i aftes og nu havde sovet i mange timer........... Er du hjemme i Dk, hvorfor får vi aldrig noget af vide..... ????????
Ved det måske var forkert at rette den til hende når det er hendes far jeg ærligt er skuffet over...... Havde havde fået samlet en masse af hendes veninder og havde med derind og hente hende.. Og så er det jo sådan, men jeg skal finde ud af det på facebook !!!
Jeg er i chok og overreagere måske, men er faktisk bare rigtig rigtig ked af det og skuffet, og har brug for at lukke det hele ud, og det håber jeg at jeg kan her.....
Min søster kommenterede selvfølgelig min kommentar, meget væmligt og nedladende...
Men syntes bare at jeg som søster også har ret til at vide bare lidt, man går da trods alt og bekymre sig konstant når hun er udsendt.... Eller hvad ???
Ved ikke hvad jeg vil med det her, og det er sikkert rodet, men tak fordi jeg måtte lukke lidt op og ud !!!!
Øvø øv øv øv