Har den skønneste baby :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

Bom

Hej Piger..

Ja jeg er helt overvældet af lykke i de her dage..

Jeg har bare den skønneste og mest fantastiske lille pige i maven.. Hun ligger og sparker og møffer rundt næsten hele tiden, nu hvor det er blevet mere møffen er det bare så dejligt.. Det kan helt kilde nogle gange.. 

Jeg tager tit mig selv i at sidde og holde en hånd på maven og smile over hele 5 øren...  Men det er bare så rart og hyggeligt..

Elsker hende virkelig over alt på jorden allerede..

Ja og så har kæresten og jeg jo 6 års dag idag..  Endnu mere lykke og kærlighed..

Ville bare lige dele det med jer andre, hvor fantastisk det hele er for mig lige nu..

Knus Maria 27+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Bavianis

Hej Mini-Terp

Hvor er det et dejligt indlæg!!! Hvor er det skønt at du er lykkelig og tænker over hvor glad du er for din baby! Jeg er også ret glad for min bule, men er endnu så tidligt, at jeg nok ikke helt har samme forhold til "den", som når man begynder at kunne mærke spark og hikke:-) Jeg glæder mig!

Smil og kram herfra - og tillykke! 

Anmeld

14. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Bliver ærlig talt lidt nostalgisk og små-misundelig, når jeg læser dit indlæg. For jeg ved lige, hvordan du har det. Der er næsten intet, der overgår den følelse, man får, når det lille liv sparker og møffer rundt derinde bag maveskindet. Man bliver bare fyldt med kærlighed og spænding. 

Min mave har været bolig for tre skønne børn, og på et eller andet tidspunkt må det jo desværre have en ende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.