pottetræning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

charlottekri

hej tøser

jeg er begyndt at spekulere lidt i pottetræning til min datter, som blev 2 her i januar, men hvornår begynder man og hvordan gør man????

hvordan har i gjort det, hvilke tegn skal man holde øje med både hvad angår hvorvodt de er klar og når det er tid?

knus charlotte (hvis pige render rundt og siger tis engang imellem, hvorefter bleen kort tid efter er "varm")

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Amelia<3

charlottekri skriver:

hej tøser

jeg er begyndt at spekulere lidt i pottetræning til min datter, som blev 2 her i januar, men hvornår begynder man og hvordan gør man????

hvordan har i gjort det, hvilke tegn skal man holde øje med både hvad angår hvorvodt de er klar og når det er tid?

knus charlotte (hvis pige render rundt og siger tis engang imellem, hvorefter bleen kort tid efter er "varm")

Jeg ville nok tilbyde hende at tisse på potten når du skifter bleer, uanset om hun tisser eller ej så vænner hun sig til den, så vil hun lærer hvad man bruger sin potte til.

Når du siger at hun siger "tis" så sæt hende på potten, for hun giver jo indtryk på at hun er klar til det

held og lykke med det

Anmeld

15. februar 2010

charlottekri

Amelisa <3 skriver:

Jeg ville nok tilbyde hende at tisse på potten når du skifter bleer, uanset om hun tisser eller ej så vænner hun sig til den, så vil hun lærer hvad man bruger sin potte til.

Når du siger at hun siger "tis" så sæt hende på potten, for hun giver jo indtryk på at hun er klar til det

held og lykke med det

tusind tak for svaret

Anmeld

15. februar 2010

tumle81

Det var helt tilfældigt herhjemme med de to "store"

Victoria begyndte at sige til hver gang hun skulle lave stort, og efterhåndende også når hun tissede, så vi prøvede at tage bleen af og det gik bare super! Hun var renlig som 2 år og 3 mdr

Valdemar havde haft nogle dage med ekstrem dårlig mave og dermed fået meget rød numse. I forbindelse med ferie kort herefter rendte han rundt uden ble på, og så sagde han selv når han skulle tisse, derfor prøvede vi at smide bleen. Det er nu ca 5 mdr siden. Han har stadig uheld med tis (engang imellem med prut hvis han fx har dårlig mave) men i mellemtiden er han også blevet storebror!! Valdemar er nu 2½ år, og var 2 år og 1 mdr da han smed bleen...

Knus Kathrina

Anmeld

15. februar 2010

Mira0911

Hvis det stod i min mors verden, skulle børn være ble fri og gå på potte inden de er 1 år.... Hun er underlig...

Ens barn giver vel også tegn, når det er klar og interesseret i at komme på potte...

Ja træn da endelig med hende ligeså stille, hvis hun er meget interesseret... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.