Mensstruationslignende smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.237 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

BJL2010

Hey alle sammen...er ny herinde og tænkte at det her må være stedet at skrive om alle sine bekymringer, tanker og lign. i forhold til graviditet

Jeg er gravid i uge 13 og har (faktisk fra start) haft kraftige smerter i maven og i lænden 4-5 dage om ugen. Smerterne føles lige som når man har menstruationssmerter.

Er der andre, der har prøvet det? Og evt. ved om det er normalt?

Jeg er gravid for første gang og har so far haft en graviditet FULD af bekymring fordi jeg hele vejen har blødt et par dage om ugen (alt fra kraftig menstruationsmængde til næsten ingenting) så er ekstrem obs på min krop og forandringer.

KH Louis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Risen

Louis P skriver:

Hey alle sammen...er ny herinde og tænkte at det her må være stedet at skrive om alle sine bekymringer, tanker og lign. i forhold til graviditet

Jeg er gravid i uge 13 og har (faktisk fra start) haft kraftige smerter i maven og i lænden 4-5 dage om ugen. Smerterne føles lige som når man har menstruationssmerter.

Er der andre, der har prøvet det? Og evt. ved om det er normalt?

Jeg er gravid for første gang og har so far haft en graviditet FULD af bekymring fordi jeg hele vejen har blødt et par dage om ugen (alt fra kraftig menstruationsmængde til næsten ingenting) så er ekstrem obs på min krop og forandringer.

KH Louis

Hej louis P .. Det perfekte sted at dele bekymringer osv er her.. 

Velkommen til .. 

Jeg havde også mens smerter i starten af graviditeten og har det en smule stadig.. Man siger vist at det er "båndene" ved livmoderen som giver sig.. også kaldes ligamentsmsmerter.. 

med hensyn til din blødning har du snakket med lægen omkring det eller været til scanning endnu ? Det er ikke for at gøre dig nervøs, men man skal jo helst ikke bløde for meget.. 

knus

Anmeld

14. februar 2010

Bavianis

Hej Louis P

Jeg er selv 13+5 og har blødt kraftigt siden 8+ og har haft sideløbende smerter. Min baby har det fortsat fint, så blødning behøves ikke at være lig med abort. Jeg er blevet scannet og undersøgt flere gange - er du ikke det?

Hvis du har spørgsmål så bare slå dig løs. Og velkommen til:-)

Anmeld

16. februar 2010

BJL2010

Årh hvor skønt at høre fra nogen kloge hoveder....jeg føler mig meget som en over bekymret nybegynder men det har man vel også lov at være...

Beroliger mig lidt med smerterne. Det er bare så underligt at have smerter der normalt betyder at menstruation er på vej og så skal tro på at det ikke kommer

Også rart at høre fra en som kender til det med at bløde (og som endda er ca lige så langt som mig selv). Jeg blev sendt til en akut scanning pga. blødning i uge 7 og der så alt normalt ud, men fortsatte jo så med at bløde. Ringede til min læge da jeg oplevde (for mig) hvad der svarer til en ret kraftig menstruation, men hun sagde at jeg hverken kunne gøre fra eller til og at jeg ikke kunne få lov at blive scannet mere. Så jeg ventede til NF og der var bebs der heldigvis stadig og havde det so far godt.

Så man må vist bare holde fast i håbet og troen på at blødningerne ikke betyder noget, men det er bare så svært at sige til sig selv, for blødning hænger absolut ikke sammen med graviditet i mit hoved.

Jeg glæder mig bare til at jeg (håber jeg da) kommer så langt hen at jeg rigtig kan se og mærke at jeg er gravid!

Tak for jeres svar

KH Louise

Anmeld

16. februar 2010

BJL2010

Forresten Bavianis... Hvornår fortalte/fortæller du til dine venner og omgangskreds at du er gravid?

Jeg har nemlig været meget tilbageholdende med at fortælle mine venner om graviditeten pga. blødningerne, men fortalte min familie det ret hurtigt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.