Årh hvor skønt at høre fra nogen kloge hoveder....jeg føler mig meget som en over bekymret nybegynder
men det har man vel også lov at være...
Beroliger mig lidt med smerterne. Det er bare så underligt at have smerter der normalt betyder at menstruation er på vej og så skal tro på at det ikke kommer
Også rart at høre fra en som kender til det med at bløde (og som endda er ca lige så langt som mig selv
). Jeg blev sendt til en akut scanning pga. blødning i uge 7 og der så alt normalt ud, men fortsatte jo så med at bløde. Ringede til min læge da jeg oplevde (for mig) hvad der svarer til en ret kraftig menstruation, men hun sagde at jeg hverken kunne gøre fra eller til og at jeg ikke kunne få lov at blive scannet mere. Så jeg ventede til NF og der var bebs der heldigvis stadig og havde det so far godt
.
Så man må vist bare holde fast i håbet og troen på at blødningerne ikke betyder noget, men det er bare så svært at sige til sig selv, for blødning hænger absolut ikke sammen med graviditet i mit hoved.
Jeg glæder mig bare til at jeg (håber jeg da) kommer så langt hen at jeg rigtig kan se og mærke at jeg er gravid!
Tak for jeres svar
KH Louise
Anmeld