Babybio??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

SHERO

Nogen der har prøvet det, og hvad synes i om det??

Er mega tim burton fan, og nu kommer der jo snart alice in wonderland i biffen, og vil virkelig gerne ind og se den, men gider næsten ikke ofre tid og penge hvis det bare er ikke er "fedt"... Så nogen der lige vil dele nogen erfaringer?? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Tullen85 skriver:

Nogen der har prøvet det, og hvad synes i om det??

Er mega tim burton fan, og nu kommer der jo snart alice in wonderland i biffen, og vil virkelig gerne ind og se den, men gider næsten ikke ofre tid og penge hvis det bare er ikke er "fedt"... Så nogen der lige vil dele nogen erfaringer?? :-)

Jeg nyyyyder er komme i babybio.. Det er super hyggeligt.
Kan kun varmt anbefale det.

Anmeld

14. februar 2010

Cris

Ja, jeg har været mange gange og jeg synes, at det er meget hyggeligt. Men jeg synes, at nogle stedder er hyggeliger end andre. Hvis der er for mange mennesker til en film, så er det lidt svært at følge filmen, for der er for mange babier, som bliver ked af det på en gang. Hvis der ikke er så mange til filmen, så er det faktisk meget hyggeligt. Det er en anden måde at bruge lidt tid "udenfor" (altså jeg mener, at man ikke bliver hjemme hele dagen) om vinteren.

Anmeld

14. februar 2010

smokin

og ingen sure miner hvis baby ikke lige kan holde mund. Alle (eller de fleste) har jo deres små vidundere med - hvor er din guldklump iøvrigt?

Anmeld

14. februar 2010

SHERO

Rart at høre, så tror jeg at jeg vil afprøve det... :-)

Anmeld

14. februar 2010

SHERO

Zette skriver:

og ingen sure miner hvis baby ikke lige kan holde mund. Alle (eller de fleste) har jo deres små vidundere med - hvor er din guldklump iøvrigt?

Jeg tænkte også meget på om man overhovedet kan koncentrere sig om filmen, eller det bedre kan betale sig at vente og leje den på dvd.. :-)

Hvor han er? Hmm han er da lige her...

Anmeld

14. februar 2010

TbCp

Jeg brugte det meget inden Liva begyndte selv at kunne komme rundt.
Det var super, men valgte dog film hvor hjernen ikke skulle bruges alt for meget Ville være så ærgeligt at tage ind for at se en kanon fed filmen hvis ungen så vælger at skide ud over det hele, hyle hele filmen eller noget i den stil

Anmeld

15. februar 2010

smokin

Tullen85 skriver:

Jeg tænkte også meget på om man overhovedet kan koncentrere sig om filmen, eller det bedre kan betale sig at vente og leje den på dvd.. :-)

Hvor han er? Hmm han er da lige her...

Jeg synes bare ikke du har reklameret med ham.... så jeg måtte jo kigge i dine album. Han er godt nok sød. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.