Sahara !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

Risen

Wow synes graviditets symtomerne er kommet godt og grundigt tilbage nu .. Er 21 fulde uger i morgen og pyhaa hvor jeg bare er tørstig HELE tiden! Skal bare have vand vand og atter vand! .. Og gerne om natten ! Troede egentlig kun det var i starten af graviditeten man havde det sådan ? .. føler mig godt og grundigt dehydreret ! Har i også fået det sådan igen ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

NoName

Risen skriver:

Wow synes graviditets symtomerne er kommet godt og grundigt tilbage nu .. Er 21 fulde uger i morgen og pyhaa hvor jeg bare er tørstig HELE tiden! Skal bare have vand vand og atter vand! .. Og gerne om natten ! Troede egentlig kun det var i starten af graviditeten man havde det sådan ? .. føler mig godt og grundigt dehydreret ! Har i også fået det sådan igen ? 

jeg er kun 16+4 men har drukket 2 liter mælk idag...

he he he... Kæresten siger vi skal have gravet et rør direkte til mejeriet, for at holde mælk hjemme til mit behov er da kompleyt umuligt... Og nu vi ikke har mere mælk må jeg jo drikke vand... er konstant tørstig....

Så du er ikke helt alene søde Risen

Anmeld

14. februar 2010

lululupo

jeg drikker konstant også, og ja har et stortttt glas vand med i seng

Anmeld

14. februar 2010

Risen

lululupo skriver:

jeg drikker konstant også, og ja har et stortttt glas vand med i seng

dejligt at jeg ikke er den eneste.. hehe.. mangler bare en potte og en KÆMPE vanddunk , for sys det er træls at vågne 5 gange om natten for at tisse og drikke mere vand .. hehe

Anmeld

14. februar 2010

Sara.

Jeg drikker også hele tiden er i uge 34+2....

Men bare vent til du har født (hvis du ammer i hvert fald ved jeg) så er man ofte endnu mere tørstig!

Der er en ammecafé i Århus og der har de gratis vand.. smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.