Jeg var ude for det mest smertefulde jeg har oplevet nogensinde (fysisk) i går... vil lige høre, om der er nogle som tilfældigvis ved, om det kan være i forbindelse med graviditeten og om det er normalt?!
Jeg var på vej i bad og skulle på toilettet (!!) inden, men det begyndte at gøre ret ondt i underlivet/mave-tarmregionen... og uanset hvad jeg gjorde, gjorde det mere og mere ondt og tilsidst føltes det som en krampe i hele området.... jeg var lige ved at falde ned fra toilettet på gulvet af smerte. Det mindede lidt om de smerter man kan have, når man har "luft i klemme" i systemet, bare 1000 gange værre!
Og jeg blev så forfærdelig bange, da jeg troede at jeg skulle have en abort... tror jo straks det værste!!
Pludselig forsvandt det mere eller mindre og jeg opgav toiletbesøget og gik i bad. Men lige pludselig kunne jeg så mærke i badet, at jeg skulle på toilettet og skyndte mig at gøre mig færdig, og fik det klaret... UDEN smerter heldigvis!! Puha, sikke en omgang... jeg var helt udmattet bagefter!
Senere på dagen havde jeg så pludselig diarré! Hmm.... 
Det var ikke lige min dag... men er der nogle der ved, om det kan have noget med graviditeten at gøre???? For jeg har aldrig haft problemer med tarmene i mit liv og har læst et sted, at man i hvert fald godt kan få luft i maven under graviditet 
Anmeld