Hej i dejlige kvinder.
Selvom jeg har sovet temmelig dårligt, og rendt til Celina's seng tæt på 30 gange i løbet af natten (suk!), så føler jeg mig faktisk rimelig ovenpå idag.
Psst .....Hvis man hvisker, så sker der vel ingenting ved at fortælle det.
Celina har fredag + lørsdag sovet cirka 11 timer. Hun har lagt sig til at sove helt uden gråd og bøvl, og kun med een natte-amning, hvor hun bare sov videre igen med det samme bagefter. Det er jo simpelthen LUKSUS!
Ro om aftenerne, uden børn, og ro om natten. Så er livet jo en leg.
Meeen lige i nat var hun dog meget urolig og pjevsede efter sutten flere gange, og havde så lige en lorte-ble allerede klokken FIRE i morges

Nå, men idag bestemte jeg mig for, at jeg ikke bare ville hænge hjemme, selvom jeg var træt. Jeg ville ud og luftes. Så jeg tog ind til byen og gik rundt med Celina.
Da jeg kom hjem igen sov Celina, og jeg har fået ordnet et par maskiner vasketøj og vasket nogle legesager rene, mm. Helt uden det har været sure opgaver, for idag har jeg jo haft tiden, mens Celina sov og Bianca er hos mormor ....og Kenneth er på døgnvagt, så det er jo helt ligesom at være ALENE hjemme - det er jeg ellers ALDRIG! Så jeg hygger mig faktisk helt godt.
Jeg ringede til mormor og Bianca, for at høre om mit ældste barn hygger sig og er artig.
De havde haft oldemor og oldefar på besøg til eftermiddagskaffe, og oldefar har læst bog for Bianca ...flere gange!!
Bianca havde dog sagt "Jeg vil gerne snart hjem", og mormor svarer "Ja da, det skal du nemlig på onsdag" - "JA!" svarer Bianca så, og leger igen videre.
Jeg fik hende lige i telefonen. Hvor er det bare sjovt, at hun nu kan vollapykke en samtale i telefonen. Dejlige tøs.
Men altså, de hygger sig jo bare og har det herligt sammen.
Og netop nu ved jeg, at der kom noget "Peter Pedal" i fjerneren, som mormor synes Bianca skulle have lov til at se, mens aftensmaden bliver lavet.
Det er nu skønt - Jeg får noget fra hånden, velvidende at Bianca har det dejligt hos mormor. Og Celina får en masse tid med mor uden at skulle dele eller vente (
Men ja....Jeg savner hende da, det gør jeg!