pms-hidsig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

Barbamama

uha jeg er i krigshumør i dag og jeg skal først have min mens d. 25. hvis alt går efter planen..... Det er lidt for tidligt at have PMS. Jeg kan bare mærke det når jeg bliver irriterede på alle over det mindste. Der skal ikke noget til før jeg er klar til at svine folk til. Puha.... Det er dog ikke gået ud over min kære Casper endnu. hi hi. Jeg kunne bare mærke det i dag da et par myrede deres barnevogn ind i bussen før os. Da havde jeg lyst til at sige noget RIGTIG grimt og så kunne jeg bare finde alle mulige mærkelige fejl ved dem. Godt man ikke er sådan hele tiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

TbCp

Hehehe

Sådan noget behøver jeg nu ikke at være pms for at hidse mig op over

Anmeld

14. februar 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Hehehe

Sådan noget behøver jeg nu ikke at være pms for at hidse mig op over

nej det behøves jeg heller ikke, men at stå og irritere sig over at de ikke siger til før de skal af og fryde sig over at de ikke kan finde vej efter de er kommet ud af bussen er sgu ikke helt normalt

Anmeld

14. februar 2010

TbCp

michella80 skriver:

nej det behøves jeg heller ikke, men at stå og irritere sig over at de ikke siger til før de skal af og fryde sig over at de ikke kan finde vej efter de er kommet ud af bussen er sgu ikke helt normalt

HAHAHA.... hmmmm overvejer om jeg mon er kronisk pms....

Anmeld

14. februar 2010

Barbamama

TbCp skriver:

HAHAHA.... hmmmm overvejer om jeg mon er kronisk pms....

hahahaha

Anmeld

14. februar 2010

anna-jonas

Smiler...............hvis det er slemt, så er det godt at du ikke kan se mig, når jeg er PMS..............Puhhhh........

Anmeld

15. februar 2010

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Smiler...............hvis det er slemt, så er det godt at du ikke kan se mig, når jeg er PMS..............Puhhhh........

Ha ha ha  Jeg synes bare jeg bander over alting og folk bliver stemplet son TOTALE IDIOTER over de mindste ting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.