Mit en-øjede barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

723 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

NaFe

Ja det er hvad jeg har fået mig herhjemme... Kunne bare ikke lade være med af grine da hun vågnede og stod inde i sengen med det største smil og så det der øje..... ja det generede hende i hvert fald ikke med kun et øje....

http://www.youtube.com/watch?v=o3f5LUAnsxg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Bondepigen

Årh hvor er hun sød, en pige med krummer i!

Anmeld

14. februar 2010

TbCp

Aiii hihi en lille pirat Hvad er der kommet til hende?

Anmeld

14. februar 2010

NaFe

TbCp skriver:

Aiii hihi en lille pirat Hvad er der kommet til hende?

ja hun ville have været en god pirat her til fasterlavn...hehe

det var en omgang øjenbetændelse...men ja kamillethe gør jo under værker så det allerede væk....

Anmeld

14. februar 2010

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

ja hun ville have været en god pirat her til fasterlavn...hehe

det var en omgang øjenbetændelse...men ja kamillethe gør jo under værker så det allerede væk....

Uha du må ikke bruge kamillethe, selvom det er effektivt.... Det kan give nethindeløsning.... Ifølge min øjenlæge.

Man skal bruge alm. saltvandt (købt  på apo)

Anmeld

14. februar 2010

NaFe

malucca09 skriver:

Uha du må ikke bruge kamillethe, selvom det er effektivt.... Det kan give nethindeløsning.... Ifølge min øjenlæge.

Man skal bruge alm. saltvandt (købt  på apo)

når for søren da....det sagde min sp ellers jeg skulle bruge, hun var her nemlig da hun fik det her i onsdags... ihhhh man bliver da også forvirret med alle de forskellige informationer.... smiler

Anmeld

14. februar 2010

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

når for søren da....det sagde min sp ellers jeg skulle bruge, hun var her nemlig da hun fik det her i onsdags... ihhhh man bliver da også forvirret med alle de forskellige informationer.... smiler

Jeps I know, som barn fik jeg også badet øjnene i det... Godt gammel husråd.... Men det har noget i sig, som kn give nethindeløsning. (nu eller senere i livet)

Men det var også bare en info. : )

Anmeld

14. februar 2010

NaFe

malucca09 skriver:

Jeps I know, som barn fik jeg også badet øjnene i det... Godt gammel husråd.... Men det har noget i sig, som kn give nethindeløsning. (nu eller senere i livet)

jamen vil da tage det til mig..og vis det kan ordnes med saltvand så er det jo bedre så...vil da nødigt gøre noget der kan skade... smiler...

Anmeld

14. februar 2010

Vingummien

malucca09 skriver:

Det fik vi også frarådet selv af Emils sp og læge

Anmeld

15. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Feluca09 skriver:

Ja det er hvad jeg har fået mig herhjemme... Kunne bare ikke lade være med af grine da hun vågnede og stod inde i sengen med det største smil og så det der øje..... ja det generede hende i hvert fald ikke med kun et øje....

http://www.youtube.com/watch?v=o3f5LUAnsxg

vildt nok altså...... hvor er hun sød! godt øjet hurtigt blev fint igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.