raketputteboks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

Milka

pigerne fik en af deres fødselsdagsgaver tidligt, synes det var synd det hele skulle side og glo inde i skabet uden at blive brugt de fik raketputteboksen og de er bare helt vilde med den!! de kan sidde i meget lang tid og dimse med den, længere end med noget andet af deres andet legetøj. og så blev jeg lidt overrasket over at de fatter at klodserne skal ind i hullerne. tror vi skal have flere puttekasser

kan klart anbefales, hvis der er nogen der mangler gaveideer...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Den ser rigtig fin ud,tror bestemt den skal på Alexanders ønskeseddel.Er ved at lave den,man kan vel aldrig gå for tidligt i gangJeg er ret vild med det Vtech,vi har den der Peter Plys herhjemme,og den kan han også bruge rigtig lang tid på.

Anmeld

14. februar 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

pigerne fik en af deres fødselsdagsgaver tidligt, synes det var synd det hele skulle side og glo inde i skabet uden at blive brugt de fik raketputteboksen og de er bare helt vilde med den!! de kan sidde i meget lang tid og dimse med den, længere end med noget andet af deres andet legetøj. og så blev jeg lidt overrasket over at de fatter at klodserne skal ind i hullerne. tror vi skal have flere puttekasser

Hvor er den købt henne?

Anmeld

14. februar 2010

Milka

malucca09 skriver:

Hvor er den købt henne?

den er fra br og koster 250 kr

Anmeld

14. februar 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

den er fra br og koster 250 kr

Super, hun har godt nok en spand, med låg hvor man skal putte klodser i.... Men det er lidt svært for hende, da de er firkantet, runde, 3-kantet og 6-kantet.... (-og man kan ikke snyde;)

Fik du pakket køkkenet ud?

-Og lige en anden ting er bøtterne at spise aftensmad igen?

Anmeld

15. februar 2010

Milka

malucca09 skriver:

Super, hun har godt nok en spand, med låg hvor man skal putte klodser i.... Men det er lidt svært for hende, da de er firkantet, runde, 3-kantet og 6-kantet.... (-og man kan ikke snyde

Fik du pakket køkkenet ud?

-Og lige en anden ting er bøtterne at spise aftensmad igen?

bøtterne har heller ikke helt fundet ud af hvilke klodser skal i hvilke huller endnu, men de prøver sig frem

fik pakket køkkenet ud og samlet det, det er bare for sødt! det eneste er at det er meget let og jeg kan forestille mig at luca vil prøve at skubbe det rundt. vil måske prøve at finde en måde at montere det fast til væggen på.

og ja, der spises igen. der er meget forskel på deres smag og deres appetit, har jeg fundet ud af. bille spiser ikke så meget men spiser næsten hvad som helst; luca spiser som en hest men er ikke vild med at prøve nye ting. bille er helt vild med tomater, det er bare så sødt

Anmeld

15. februar 2010

Karo

Milka skriver:

Hvor er den fin

Tænk at pigerne allerede bliver 1 år, hvor er tiden dog gået hurtigt.

Anmeld

15. februar 2010

ChatH

Super stykke legetøj.. må vi klart ønske os til den nye

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.