3mdrs samtale i vug + lidt nyt fra os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

262 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

NaFe

Heeej de damer...

Ja jeg har jo nok ikke været så aktiv her på det sidste. Ens hverdag ændre sig jo noget så gevaldigt nu når man pludselig ikke er alene mere...men gud vor er det os bare dejligt. Så fantastisk af have en af dele ens hverdag med, og ja så gider han godt høre om alt det jeg fortæller om feluca hele tiden...det såååå skønt...

Ja det bliver så gar snakket om en lille ny her hjemme...jeg vil dog ikke gå i gang med det projekt endnu, da jeg ikke vil have to så tæt på hinanden...tror ikke jeg ville kunne overskue det...så vil helst vente med en lille ny til sommer 2011....

Nååå men til mit lille vidunder... Vi have 3 mdrs samtale nede i vuggestuen, for af høre hvordan hun er faldet til dernede.... Og woooow...vor fik hun bare meget ros. Hun er faldet så godt til, og super god til både de mindre børn der kommet på stuen og de store. Og ja så må man vel godt prale lidt...de var helt forarvet over vor meget hun kunne i forhold til sin alder...ja hun gik jo da hun var 10,5 mdr, men hun er også laaaaangt forud med sit sprog og kan opfatte så mange ting som dem på 18 mdr ikke kan endnu... Ja må ærligt indrømme jeg blev pave stolt... Del fordi jeg ved jeg har gjort det godt det første år af hendes liv.. var jo 21 da jeg fik hende og ingen far...Og ja, folk de dømmer jo en...Så er bare såååå glad for a jeg har gjort det godt....

Men det var lidt her fra...håber jeg snart kan få mig taget sammen til a være mere aktiv...smiler....men kan jo ikke lade manden være endnu...hihi,,er jo stadig nyforelsket...

knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

lion

Hvor er det dejligt at du ikk er alene mere og han han gerne vil hører når du snakker om din gludklump.

Hvor er det dejligt at hører at hun er faldet godt til i vuggestue og at hun er så dygtig. Du kan være super stolt af hende.

Anmeld

14. februar 2010

Milka

det kører bare for jer, hvor er det fedt

Anmeld

14. februar 2010

Bondepigen

Du skal da bare nyde din mand!!!

Min mor plejer at sige, intet nyt er godt nyt...og det passer jo i hvert fald her!

Bare du lige sender en update en gang imellem... Dejligt at være nyforelsket...

Og ja, der er ingen tvivl om, at hun er en lille pige med fart på, men det kan man jo osse se på hende på billeder... Hun er en lille frækkert..

Anmeld

14. februar 2010

Malene84

Feluca09 skriver:

Heeej de damer...

Ja jeg har jo nok ikke været så aktiv her på det sidste. Ens hverdag ændre sig jo noget så gevaldigt nu når man pludselig ikke er alene mere...men gud vor er det os bare dejligt. Så fantastisk af have en af dele ens hverdag med, og ja så gider han godt høre om alt det jeg fortæller om feluca hele tiden...det såååå skønt...

Ja det bliver så gar snakket om en lille ny her hjemme...jeg vil dog ikke gå i gang med det projekt endnu, da jeg ikke vil have to så tæt på hinanden...tror ikke jeg ville kunne overskue det...så vil helst vente med en lille ny til sommer 2011....

Nååå men til mit lille vidunder... Vi have 3 mdrs samtale nede i vuggestuen, for af høre hvordan hun er faldet til dernede.... Og woooow...vor fik hun bare meget ros. Hun er faldet så godt til, og super god til både de mindre børn der kommet på stuen og de store. Og ja så må man vel godt prale lidt...de var helt forarvet over vor meget hun kunne i forhold til sin alder...ja hun gik jo da hun var 10,5 mdr, men hun er også laaaaangt forud med sit sprog og kan opfatte så mange ting som dem på 18 mdr ikke kan endnu... Ja må ærligt indrømme jeg blev pave stolt... Del fordi jeg ved jeg har gjort det godt det første år af hendes liv.. var jo 21 da jeg fik hende og ingen far...Og ja, folk de dømmer jo en...Så er bare såååå glad for a jeg har gjort det godt....

Men det var lidt her fra...håber jeg snart kan få mig taget sammen til a være mere aktiv...smiler....men kan jo ikke lade manden være endnu...hihi,,er jo stadig nyforelsket...

knus herfra

Hvor du dog fortjener det hele søde Hvor er jeg glad for at læse det hele - både med mand og barn. heh

Anmeld

15. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Feluca09 skriver:

Heeej de damer...

knus herfra

selvfølgelig har du gjort det godt! men ja, det er da rart at man ligesom føler man har nogle håndfaste beviser....  Jeg var nu ikke i tvivl om at du var en super alene mor.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.