Det første tegn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

Karo

Da jeg var gravid med Marcus havde jeg stort set ingen plukveer eller andre tegn på at graviditeten var ved at gå igang. Da jeg var gået 14 dage over tid, var jeg stadig ikke begyndt at åbne mig, så hospitalet besluttede at hjælpe mig på vej. Min mormor har 3 børn og min mor 2 og ingen af dem har nogen sinde prøvet at føde uden at være sat igang. Så derfor har jeg gennem hele denne graviditet ikke skænket det en tanke at jeg kunne gå igang af mig selv.

Igår aftes får jeg så det første tegn på at fødslen måske ikke er så langt borte som jeg går og regner med. Pludselig fik jeg disse jag i lænden. Det varede ca. 1 time og der var præcis den samme føelse som da mine veer startede inden jeg fik Marcus. Men efter en time forsvandt de og har ikke været der siden.

Jeg ved godt at mange har disse jag længe inde fødslen går igang, men når jeg nu har været så sikker på at jeg heller ikke denne gang ville gå igang selv, bliver man lidt overrasket. Så nu er jeg ikke længere sikker på om jeg selv klarer skærene denne gang . Martin er overbevist om at jeg føder en uge før tid, men lad os nu se. Ihvertifald kom det første tegn på den forestående fødsel igår.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

lion

Ja det er jo overraskende når man ikk forventer det. Ja der er jo ikk lang tid til din termin.

Jeg havde også min første plukveer for et stykke tid siden og jeg blev også vildt overrasket, det havde jeg nemlig ikk med Cassandra.

Anmeld

14. februar 2010

Milka

Karo skriver:

Da jeg var gravid med Marcus havde jeg stort set ingen plukveer eller andre tegn på at graviditeten var ved at gå igang. Da jeg var gået 14 dage over tid, var jeg stadig ikke begyndt at åbne mig, så hospitalet besluttede at hjælpe mig på vej. Min mormor har 3 børn og min mor 2 og ingen af dem har nogen sinde prøvet at føde uden at være sat igang. Så derfor har jeg gennem hele denne graviditet ikke skænket det en tanke at jeg kunne gå igang af mig selv.

Igår aftes får jeg så det første tegn på at fødslen måske ikke er så langt borte som jeg går og regner med. Pludselig fik jeg disse jag i lænden. Det varede ca. 1 time og der var præcis den samme føelse som da mine veer startede inden jeg fik Marcus. Men efter en time forsvandt de og har ikke været der siden.

Jeg ved godt at mange har disse jag længe inde fødslen går igang, men når jeg nu har været så sikker på at jeg heller ikke denne gang ville gå igang selv, bliver man lidt overrasket. Så nu er jeg ikke længere sikker på om jeg selv klarer skærene denne gang . Martin er overbevist om at jeg føder en uge før tid, men lad os nu se. Ihvertifald kom det første tegn på den forestående fødsel igår.

oooo, spændende! er du nervøs?

Anmeld

14. februar 2010

Bondepigen

uuuh, der er jo snart et par fødsler på vej, kan jeg høre. Det bliver spændende!!

Anmeld

14. februar 2010

Barbamama

uhuuuuu det er spændende!!!! Det er så utroligt når kroppen giver tegn fra sig

Anmeld

15. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

iiiiiiiiiiiiiiiiih, det er lidt spændende! jeg synes det var igår du skrev at i ventede endnu et barn! hvad siger Marcus? forstår han godt der er en baby i din mave?

Anmeld

15. februar 2010

Karo

Milka skriver:

oooo, spændende! er du nervøs?

Nej, jeg er ikke nervøs, men meget spændt. Jeg tænker meget over hvad hun er for en, sover hun meget og hvad siger Marcus til hende.

Men pyha, jeg syndes maven hænger mere her anden gang og jeg bliver lettere forpustet, så jeg glæder mig til hun kommer

Anmeld

15. februar 2010

Karo

ka-ri-na skriver:

iiiiiiiiiiiiiiiiih, det er lidt spændende! jeg synes det var igår du skrev at i ventede endnu et barn! hvad siger Marcus? forstår han godt der er en baby i din mave?

Ja, jeg må indrømme jeg også syndes det er gået hurtigt denne gang

Nej, Marcus forstår det ikke. Man kan dog godt mærke på ham at noget er anderledes. Et eksempel er at han plejer at elske og ligge og putte op ad mig i sofaen. Men da maven er blevet så stor syndes han åbenbart ikke det er så behageligt mere, for prøver jeg at putte med ham tager han sin dyne og pude og går over til sin far og putter istedet

Men jeg er meget spændt på hvad han siger når vi kommer hjem med hende.

Anmeld

15. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Ja, jeg må indrømme jeg også syndes det er gået hurtigt denne gang

Nej, Marcus forstår det ikke. Man kan dog godt mærke på ham at noget er anderledes. Et eksempel er at han plejer at elske og ligge og putte op ad mig i sofaen. Men da maven er blevet så stor syndes han åbenbart ikke det er så behageligt mere, for prøver jeg at putte med ham tager han sin dyne og pude og går over til sin far og putter istedet

Men jeg er meget spændt på hvad han siger når vi kommer hjem med hende.

det er lidt sødt..... nu er mors mave besværlig.... fnis.... gad vidst om han tænker at du har spist en masse mad

jeg glæder mig altså til at se den lille dame:0)

Anmeld

15. februar 2010

Karo

ka-ri-na skriver:

det er lidt sødt..... nu er mors mave besværlig.... fnis.... gad vidst om han tænker at du har spist en masse mad

jeg glæder mig altså til at se den lille dame:0)

Vi glæder os godt nok også til at se hende.

Både Martin og jeg forestiller os Marcus, bare med langt hår men hun kommer jo nok slet ikke til at ligne ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.