Da jeg var gravid med Marcus havde jeg stort set ingen plukveer eller andre tegn på at graviditeten var ved at gå igang. Da jeg var gået 14 dage over tid, var jeg stadig ikke begyndt at åbne mig, så hospitalet besluttede at hjælpe mig på vej. Min mormor har 3 børn og min mor 2 og ingen af dem har nogen sinde prøvet at føde uden at være sat igang. Så derfor har jeg gennem hele denne graviditet ikke skænket det en tanke at jeg kunne gå igang af mig selv.
Igår aftes får jeg så det første tegn på at fødslen måske ikke er så langt borte som jeg går og regner med. Pludselig fik jeg disse jag i lænden. Det varede ca. 1 time og der var præcis den samme føelse som da mine veer startede inden jeg fik Marcus. Men efter en time forsvandt de og har ikke været der siden.
Jeg ved godt at mange har disse jag længe inde fødslen går igang, men når jeg nu har været så sikker på at jeg heller ikke denne gang ville gå igang selv, bliver man lidt overrasket. Så nu er jeg ikke længere sikker på om jeg selv klarer skærene denne gang

. Martin er overbevist om at jeg føder en uge før tid, men lad os nu se. Ihvertifald kom det første tegn på den forestående fødsel igår.
Anmeld