erfaring med specielkøbmanden.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.798 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

starsofheaven

Nogle der har haft købt noget hos www.specielkøbmanden.dk? jeg tænker på fondant eller noget.. og hvad det var i købte og om det var godt.. er selv lidt forvirret over alle de ting der er derinde nemlig.,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

mariamiss6

Vi er en flok piger der har været til kagekursus hos specialkøbmanden, og der brugte vi deres værktøj og fondant, og det var ganske glimrende....

det værktøj og fondant de sælger er stort set det samme som det de sælger i England. Da deres varer sådan set kommer fra England og USA.

Det er flinke mennesker, og de har masser af gode ting man bare ikke kan leve foruden

Så hvis du skal handle i DK er specialkøbmanden et udemærket bud

Men hvis du skal have rigtig mange ting, kan det nu altså bedst betale sig at handle i England.

Anmeld

14. februar 2010

starsofheaven

mariamiss6 skriver:

Vi er en flok piger der har været til kagekursus hos specialkøbmanden, og der brugte vi deres værktøj og fondant, og det var ganske glimrende....

det værktøj og fondant de sælger er stort set det samme som det de sælger i England. Da deres varer sådan set kommer fra England og USA.

Det er flinke mennesker, og de har masser af gode ting man bare ikke kan leve foruden

Så hvis du skal handle i DK er specialkøbmanden et udemærket bud

Men hvis du skal have rigtig mange ting, kan det nu altså bedst betale sig at handle i England.

oikay nej skal egentlig ikke købe så meget.. men vil gerne købe det der fondant til at betrække en kage med, men hvilket noget jeg skal købe ved jeg ikke.. og hvad er det der icing?

Anmeld

14. februar 2010

mariamiss6

starsofheaven skriver:

oikay nej skal egentlig ikke købe så meget.. men vil gerne købe det der fondant til at betrække en kage med, men hvilket noget jeg skal købe ved jeg ikke.. og hvad er det der icing?

Icing er glasur i en elle anden form.

Fondant - der brugte vi vidst den fra wilton.

Anmeld

14. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har gode erfaringer med specialkøbmanden. Vi var jo på kursus derinde og de har ALT derinde... Men priserne er lidt i den dyre ende, men altså - de er rimelig standard priser af priser i danmark. Altså - alle tingene er jo naturligvis billigere, hvis man køber dem over nettet i udlandet.

Men - jeg tror, hvis du siger at du er plusmedlem hos baby.dk, så kan du få lidt rabat.

Anmeld

14. februar 2010

starsofheaven

Zafir skriver:

Jeg har gode erfaringer med specialkøbmanden. Vi var jo på kursus derinde og de har ALT derinde... Men priserne er lidt i den dyre ende, men altså - de er rimelig standard priser af priser i danmark. Altså - alle tingene er jo naturligvis billigere, hvis man køber dem over nettet i udlandet.

Men - jeg tror, hvis du siger at du er plusmedlem hos baby.dk, så kan du få lidt rabat.

okay det vil jeg så gøre, tusind tak hvad er det for en fondant man skla købe?

Anmeld

14. februar 2010

mariamiss6

starsofheaven skriver:

som skrevet tidligere, er wilton fondanten god. nem at arbejde med.

Anmeld

14. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
starsofheaven skriver:

Jeg har kun prøvet købe-fondant, da jeg var på kursus. Ellers aldrig. Så det ved jeg ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.