Græsenke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

Ida.

Så er Pelle sendt afsted på forretningsrejse - hele vejen til Dubai!! Han tog afsted kl. meget meget tidligt imorges og er hjemme igen på lørdag...jeg synes, det er frygtelig lang tid at skulle være alene med pigerne - meeen nu er det jo vinterferie-tid, og min far har arbejdet så meget i det sidste år, at han har en hulens masse afspadsering, så han havde allerede planlagt at holde fri hele ugen, min lillesøster går på gymnasiet, og har også fri...så jeg spurgte om ikke tøserne og jeg kunne få lov at indvadere det viborgensiske og dét måtte vi heldigvis gerne og så kom min mor også lige til at tage ferie hele ugen (weee) og min bedstemor kommer også i et par dage...så det ender jo med at blive ren råhygge!

Imorgen skal jeg så mødes med Camilla (Majastina), som skal kigge al vores babytøj igennem for at se, om der er noget, lille Dicte kan bruge, når hun kommer til verden glæder mig meget til at se hende og til at vise hende alt det lækre babytøj

Så der er jo ikke noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget! Vi skal nok få os en rigtig hyggelig uge...jeg er mest spændt på og nervøs for, hvor meget Annika kommer til at savne sin far. Vi var afsted 3 dage før jul uden ham, og Annika var helt ulykkelig af savn hun græd og kaldte på ham og græd og kaldte lidt mere det var næsten ikke til at bære!! Håber virkelig ikke det bliver så slemt denne gang!

Nå men det er ikke sikkert, I kommer til at "se" så meget til mig herinde den næste uges tid...vi kommer nok til at have travlt med at råhygge

/Ida, der slet ikke kan få armene ned - Lina har de sidste to nætter sovet 11 timer i træk UDEN at skulle bruge sin mor...men shhhh sig det ikke til nogen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Vinker

Jamen så er vi da 2 NS-græsenker lige pt. Morten er nemlig på kursus i KBH hele ugen og kommer hjem fredag aften!

Vores dage ska nok gå hurtigt herhjemme. Vi har jo allerede tirsdag. Niklas Emil er i vuggestuen manag, tirsdag og onsdag. I eftermiddag skal vi hjem og besøge min gamle barndomsveninde. I morgen har vi ikke rigtig nogen planer. Hele torsdag skal vi hygge med min bedstemor/min papmor og fredag skal vi mødes med jordmorgruppen.

Så håber vi bare at alle ungerne vil sove sødt hele ugen (Niklas Emil har desværre ikke sovet alt for godt i nat, men ikke nemt når det virker som om der er tænder på vej, av av)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.