Nu hvor der er så mange kloge kvinder herinde, tænkte jeg på om nogen af jer havde et godt råd.
Mere reglen endnu untagelsen, min mor er syg IGEN.
Lidt for historie. Hun har haft kræft i venstre lunge som nu er en halv lunge og en svulst i hjerne som 2 gange på 1 år blev strålebehandlet da den begyndte at vokse igen. Hun er rask for begge af de ting nu. Men har haft dårlig imunforsvar siden.Men har fået sklerose istedet, ikk slemt endnu
Men min mor bliver tit syg og af ingenting, træk, forkert vejr og andet mærkeligt gør hende syg. Hun ryger dersværre stadigvæk.
Men vi siger nu d. 14 feb kl. 10.35 og min mor har næsten lige ringet for at sige hun har lungebetændelse IGEN og denne gang dobbeltsidet, så hun kan dårlig nok trække vejret og må sidde op og sove og at vi så ikk kan komme forbi i morgen.
Men det der er værst er at hun siden 1 jan, har haft lungebetændelse 4 gange. 1 gang var 1 jan. 2, 3 og 4 gang er her inde for de næste 3/4 uger, nr. 2 og 3 kom lige efter hinanden og denne gang ja 1 uge efter de andre to. Hun har endda været inde dører i 1 mdr fra 2 gangs lungebetændelsen og til dags dato. Nåårh ja, hun forstuvet også lige sin hofte her for 4 uger siden, bare ved at gå ned ad gaden.
Heldigvis kan vi joke lidt om hun er så tit syg, ellers ville det være mega trættende. Jeg sagde dette da hun ringede:" Hvorfor tog hun ikke og flyttede ind på det nærmeste hospital, nu hvor hun var syg igen." Måske ikk så sødt sagt. Men min mor er IKKE læge og hun kan hjemmefra sige hun har lungebetændelse, da hun har det så tit.
Det væreste er hun kun bliver 50 år i år.
Så hvad kan jeg gøre for min mor? Hvad kan min mor gøre for at få et bedre imunforsvar?
Anmeld