råmælk kan det passe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

lululupo

Hej okay mystisk spørgsmål, men vågnede her i morges, men en - våd plet på lagnet - og noget hvidtligt indtørret noget på ene bryst, håber ikk forklaringen er for direkte kan det være råmælk allerede går kun ind i uge 23 imorgen???

Hilsen Christina, som er lidt forvirret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Koen.

lululupo skriver:

Hej okay mystisk spørgsmål, men vågnede her i morges, men en - våd plet på lagnet - og noget hvidtligt indtørret noget på ene bryst, håber ikk forklaringen er for direkte kan det være råmælk allerede går kun ind i uge 23 imorgen???

Hilsen Christina, som er lidt forvirret

Ja det kan sagtens passede, startede os tidligt med at lække lidt

Tanja 31 + 1

Anmeld

14. februar 2010

Bare mig..

JA det kan det. Jeg er selv de sidste par uger vågnet indsmurt i noget tørt hvidlig stads, og det er råmælk. hehe. Jeg fik det også første gang omkring uge 23.

Marikka 27+3

Anmeld

14. februar 2010

Mumto3

Det er ikke råmælk ,men derimod det man kalder for heksemælk (dårligt navn!!!), den rigtige råmælk bliver dannet når du har født (eller faktisk under fødslen). Lige nu 'øver' dine bryster sig bare i at lave mælk!

Anmeld

14. februar 2010

lululupo

puhhhh rart at vide hvad det er og at jeg ikke er den eneste der får allerede, det er så skønt med hurtige svar, så man ikke ligger her og bliver nervøs..... havde kigget lidt rundt på nettet men der stod nemlig først fra omkring uge 29!!!!

tarkkkkkk

Anmeld

14. februar 2010

lululupo

Mumto3 skriver:

Det er ikke råmælk ,men derimod det man kalder for heksemælk (dårligt navn!!!), den rigtige råmælk bliver dannet når du har født (eller faktisk under fødslen). Lige nu 'øver' dine bryster sig bare i at lave mælk!

Ej vildt - heksemælk - wow kroppen kan altså mange ting, fantastisk sådan som vi skabt, men ja sjovt navn......

Anmeld

14. februar 2010

Bare mig..

Okay vidste ikke det hed "heksemælk" men det er i hvertfald mælk  af en slags

Og det var så lidt, det er nemlig rigtig træls hvus man skal ligge og bliver nervøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.