håber på jeres hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

MissZet

hey alle...

jeg har de sidste dage her haft hovedpine og lidt mavekneb som ligner meget mens smerter.( hvis min kalender passer skal jeg have min mens om 2 dage meeennn er ikke helt sikker).. har også lidt kvalme men mener det er slutningen fra en virus.  derud over kan jeg blive hurtigt irreteret eller sur på min lille hunde hvalp hvis hun piver for meget og så bliver jeg vildt ked af det bagefter...

men hvis i mener andet kan i så ikke være søde at skrive en tråd til mig??? vil godt lige hører jeres mening på det her...

hilsen sandie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Pige2009

Det er jo svært at sige noget om Måske skulle du skrive igen, når din mens periode starter, for hvis du går over tiden, så kunne du jo være gået hen og blevet gravid.

Bare et forslag Ønsker du at være gravid?

K.h. Linda

Anmeld

14. februar 2010

MissZet

ja jeg ønsker at blive gravid... er derfor forsat på gravitaminerne...

Anmeld

14. februar 2010

Pige2009

MissZet skriver:

ja jeg ønsker at blive gravid... er derfor forsat på gravitaminerne...

Så ville jeg vente og se tiden an til du skulle starte mens for at se om den kommer eller ej, for hvis den gør, er du jo højst sandsynligvis ikke gravid.

Jeg  for at din mens udebliver, og at du har en lille bitte prik i maven

K.h. Linda

Anmeld

14. februar 2010

MissZet

takker... håber jeg nu også den bliver væk hehe... altså mensen

Anmeld

14. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

MissZet skriver:

hey alle...

jeg har de sidste dage her haft hovedpine og lidt mavekneb som ligner meget mens smerter.( hvis min kalender passer skal jeg have min mens om 2 dage meeennn er ikke helt sikker).. har også lidt kvalme men mener det er slutningen fra en virus.  derud over kan jeg blive hurtigt irreteret eller sur på min lille hunde hvalp hvis hun piver for meget og så bliver jeg vildt ked af det bagefter...

men hvis i mener andet kan i så ikke være søde at skrive en tråd til mig??? vil godt lige hører jeres mening på det her...

hilsen sandie

Hm, vent og se tiden an. Det er nok svært at sige hvad det kan være når der er flere muligheder. Håber for dig, at du får en positiv test.

Og ikke for at sætte ild i noget, for kan godt se du angrer, men prøv ik at lade det gå ud over din hund. Det er ikke fair over for den.

Knus og krydsede fingrer herfra.

Anmeld

14. februar 2010

MissZet

tak for dit svar og nej jeg ved godt det ikke skal gå ud over min hund og er også begyndt at droslelidt ned for det.. og stoppe mig selv i det... ellers er min forlovede god til at berolige mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.