tæppe til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. februar 2010

Milka

nåmen, jeg sælger to babytæpper til 100 kr stykket de er hjemmegjorte og rigtig lækre, havde meget glæde af dem sidste forår/sommer før pigerne var så kæmpemæssige som de er nu

lægger dem herind først, måske en af jer vil købe dem

(jeg kan forresten slet ikke komme over billedet. har bøtterne virkelig været så små!?!  )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

Milka

ps – sig til hvis i vil se flere billeder af tæpperne

Anmeld

13. februar 2010

anna-jonas

Lækre tæpper og lækre bøtter................. Trist at jeg ikke skal have flere bebser..............så jeg kunne købe sådan et fint tæppe

Anmeld

13. februar 2010

Milka

Anna-jonas skriver:

Lækre tæpper og lækre bøtter................. Trist at jeg ikke skal have flere bebser..............så jeg kunne købe sådan et fint tæppe

nu ved jeg godt at du har tre ... men hvorfor ikke en mere?

Anmeld

13. februar 2010

Skouboe

Jeg har desværre alle de tæpper jeg skal bruge - men jeg stemmer for flere billeder af bøtterne - også da de var størrelse mikro...

Anmeld

13. februar 2010

anna-jonas

Milka skriver:

nu ved jeg godt at du har tre ... men hvorfor ikke en mere?

Hmmmm............jeg kunne få børn til livet endte........jeg elsker mine børn, og synes at det er det BEDSTE at få sådan en bette ny.

Men er steriliseret, da min livmoder gik ret meget i stykker efter Ida's kejsersnit. Hun sad jo fast derinde, og de måtte molestrere den ret meget. Var totalt blå-sort ved arret i flere uger efter.

Men er også 40 år...............og så er det sgu' for sent.

Anmeld

13. februar 2010

Milka

Anna-jonas skriver:

Hmmmm............jeg kunne få børn til livet endte........jeg elsker mine børn, og synes at det er det BEDSTE at få sådan en bette ny.

Men er steriliseret, da min livmoder gik ret meget i stykker efter Ida's kejsersnit. Hun sad jo fast derinde, og de måtte molestrere den ret meget. Var totalt blå-sort ved arret i flere uger efter.

Men er også 40 år...............og så er det sgu' for sent.

Anmeld

14. februar 2010

TbCp

De er bare så fine... jeg overvejer jo helt at købe et bare fordi de er så fine

Anmeld

14. februar 2010

ChatH

Nøj hvor er det finttror jeg meget gerne vil købe et til min nye baby. sender du mig ikke en besked med kontonummeret?

Anmeld

14. februar 2010

Milka

Chatarina skriver:

Nøj hvor er det finttror jeg meget gerne vil købe et til min nye baby. sender du mig ikke en besked med kontonummeret?

jo gør jeg lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.